nee dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:46 schreef avonne het volgende:
Heeft Dennis dat gezegd dat dat zijn favo bandje is?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee dat zeg ik
maar ik weet het zeker 100%
laten we het hopen, ik vind Jaap echt niks meerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:58 schreef Giggio het volgende:
is de FEBO JapieGapie eindelijk zat dat het langzaam aan 6-1 gaat worden?
en nog voor de 23ste de poort uit?
of de 1ste ontslagronde JapieGapie de vette-klos en dan met 6 verder?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Dennix zitten nu gewoon dingen over Brian tegen elkaar te vertellen.
Gisteren Lieke ook al met de andere 2 dames.
Volgens mijn weten ze nu wel dat ze niets meer te vertellen hebben over wie er uit gaat maar dat de kijker het bepaald.
Wat zei dennis daarop.Of gaf hij geen commentaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef riri het volgende:
Huub en Dennix in een diep gesprek over drank....
Huub:Brian is wel een smiecht hoor...hij verteld zelden de waarheid
Huub verteld nu aan Dennix het gesprek over die setup van Brian om Jaap eruit te krijgen...en hoe hij zich daarna eruit lulde
Zo zie je maar weer...iemand zegt iets en de ander Dennix dus heeft het zelfs gezien zegt hij...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:23 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. over het zwembad dat je Eric heeft geslagen of geschopt heeft dat was duidelijk te zien.
Dat was echt niet te zien Dennix.
hij bevestigde dat...mompelde van..."ja,dat klopt wel"quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zei dennis daarop.Of gaf hij geen commentaar.
Daarom zou het zo mooi zijn als nu iedereen eens tegen Brian en Amanda ging.Zelfs Dennis mag dan van mij blijven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:30 schreef riri het volgende:
wij streamers weten ook allemaal wat voor smiecht Brian is....
Volgens mij heb ik ook ooit zo'n filmpje gezien. Of misschien ben ik ook al beïnvloed door de propaganda van Dennix...? Zou best kunnen, ik heb een slecht selectief geheugen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef riri het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer...iemand zegt iets en de ander Dennix dus heeft het zelfs gezien zegt hij...
Zoals je al zegt Dreamboy,het was helemaal niet te zien,Dennix verzint het zelfs gezien te hebben op youtube dat Huub Eric onder water een stoot had verkocht...zo'n filmpje bestaat helemaal niet...alleen al daarom omdat het nooit voorgevallen is...Eric had dat verzonnen
Heb echt het gevoel dat zoiets niet gaat gebeuren en hij de winnaar moet worden, waarvoor al die bescherming anders ....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom zou het zo mooi zijn als nu iedereen eens tegen Brian en Amanda ging.Zelfs Dennis mag dan van mij blijven.![]()
Denk niet dat je dat van Nadia hoeft te verwachten en als zij het niet doet doet Dennis dat ook niet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom zou het zo mooi zijn als nu iedereen eens tegen Brian en Amanda ging.Zelfs Dennis mag dan van mij blijven.![]()
Misschien omdat Brian en Amanda er meteen een slagveld van gaan maken.En ze toch graag iemand van de eerste dag tot het eind erin willen hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb echt het gevoel dat zoiets niet gaat gebeuren en hij de winnaar moet worden, waarvoor al die bescherming anders ....![]()
zo'n filmpje bestaat niet alleen al om het feit dat het nooit op een filmpje te zien is geweest....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ooit zo'n filmpje gezien. Of misschien ben ik ook al beïnvloed door de propaganda van Dennix...? Zou best kunnen, ik heb een slecht selectief geheugen.
Eens.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:37 schreef Margo37 het volgende:
Heb echt het gevoel dat zoiets niet gaat gebeuren en hij de winnaar moet worden, waarvoor al die bescherming anders ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |