Ik had al een cap gesjopt maar heb het weer weggegooid, vond het niet kunnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jaap vergist zich nu nog in het baardje, dat moet een snorretje worden natuurlijk. Het staat hem goed.![]()
Het zit wel op het randje. Ach, moet hij zich maar normaal gaan gedragen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had al een cap gesjopt maar heb het weer weggegooit, vond het niet kunnen.![]()
Laten we het niet hopen..quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef Varen het volgende:
Drinkt Huub ?
Paar slokjes op.Heeft de rest aan Amanda gegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef Varen het volgende:
Drinkt Huub ?
jaquote:
Dat word 100% knallen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja
want jaap ennix hebben snode plannen
ze willen na het gezellige etentje alle uitspraken van huub gaan opnoemen en dingen hij nog niet gedaan heeftquote:
vertel??quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja
want jaap ennix hebben snode plannen
Bedanktquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze willen na het gezellige etentje alle uitspraken van huub gaan opnoemen en dingen hij nog niet gedaan heeft
something like that
Dan ga ik nu mijn CV opsturen!!!!!!!!!! Ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er gaat geen minuut voorbij of ik krijg dit weer voor mijn kiezen.![]()
[afbeelding]
Kan de Febo hier niemand achter zetten met een lange lat en ze elke keer als ze dit doen een flinke lel verkopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |