quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef Copycat het volgende:
Ramt Amanda op die onderste foto in de OP nu een stok in Dennis' reet?
Het is wel frappant dat Palma er ook al over begint. Dat het leuk is dat ze met Lieke kan opschieten, dat het veel rustiger is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:08 schreef Dreamboy het volgende:
Het is wel duidelijk dat de Febo wil dat Nadia en Lieke meer met elkaar om gaan.
Als Lieke er in trapt hoop ik dat ze in de PP ook flink zakt.
Huub heeft een aantal dagen geleden wel een gesprek gehad met Lieke over dat het wel is anders kan eindigen(december)quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat Palma er ook al over begint. Dat het leuk is dat ze met Lieke kan opschieten, dat het veel rustiger is.
Maar wat heeft Lieke voor keus. Ze heeft niks naast Huub.
Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord. Maar er lijkt ook nog iets anders met Nadia te spelen. Het is net of achter flauw is van al het geklef en heeft besloten dat ze daarom maar eens wat meer met Lieke moet optrekken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub heeft een aantal dagen geleden wel een gesprek gehad met Lieke over dat het wel is anders kan eindigen(december)
Hij heeft toen aangegeven om ook is te proberen om meer met de andere om te gaan om er langer in te blijven.
Palma spoort niet! Ze moet niet denken maar schrobben!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef avonne het volgende:
Palma denkt
Nadia-Dennis geen blijvende relatie is.
Huub-Lieke vindt ze nep van beide kanten.
Brian-Amanda houden wel echt van elkaar.
Dus binnenkort zitten Lieke en Nadia uren te tangen samen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat gesprek heb ik ook gehoord. Maar er lijkt ook nog iets anders met Nadia te spelen. Het is net of achter flauw is van al het geklef en heeft besloten dat ze daarom maar eens wat meer met Lieke moet optrekken.
En dat kan ze ook al niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Palma spoort niet! Ze moet niet denken maar schrobben!
Palma denk nog aan de nog aan het begin Huub en Lieke zeker?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Palma spoort niet! Ze moet niet denken maar schrobben!
Ben bang van wel... ik zie Nadia zich nog niet als een paratrooper gaan gedragenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus binnenkort zitten Lieke en Nadia uren te tangen samen?![]()
Ik zie hem die oefeningen doen maar geloof dus echt niet dat hij op enig niveau heeft gevoetbaldquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:30 schreef ricofromrio het volgende:
haha die dennix lach me dood
Die twijfelt naar mijn mening niet, maar weet zeker dat de liefde ver te zoeken is. Maar ja, wat moet je anders in dat huis als je geen inhoud hebt? Tangen en neuken, dus. En aangezien Jaap geen optie is, is het Dennis geworden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:31 schreef ricofromrio het volgende:
Dat Nadia elke keer aan iedereen vraagt of ze vinden of de liefde echt is tussen haar en Dennix
bevestigd alleen maar dat ze steeds meer zelf twijfeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |