iedereen mag me daar, dus dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef Puck1 het volgende:
misschien mogen ze jou wel niet
precies, die eerste groep heeft ook gewoon geen zin, maar ze verzinnen een of andere domme smoes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:01 schreef ruud.nl het volgende:
Voor die laatste groep moet je juist respect hebben omdat ze eerlijk tegen je zijn.![]()
dankjequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:04 schreef PirE het volgende:
[..]
precies, die eerste groep heeft ook gewoon geen zin, maar ze verzinnen een of andere domme smoes.
@ TS:
Ik heb ook geen zin om voor je in te vallen
schijn~/blijkbaar mag niet bepaald iedereen je...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
iedereen mag me daar, dus dat is het probleem niet![]()
goeie instelling!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
iedereen mag me daar, dus dat is het probleem niet![]()
jawel hoor, maar er is nooit iemand die kan of wil werken,quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef bas-beest het volgende:
[..]
schijn~/blijkbaar mag niet bepaald iedereen je...
en als je qua looks en gedrag ook maar enigszins op je avatar lijkt, is dat ook niet bepaald vreemd.
Je ergert je aan ze, of zij irriteren jouquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat irriteer ik me daaraan zeg.![]()
Ohw ja, als ze geen zin hebben om te werken, ligt het aan mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef bas-beest het volgende:
iedereen mag je in je bedrijf, maar niemand kan of wil overwerken...
Misschien dat het probleem dan toch bij jou ligt...
Als het belangrijk is dan weet je het toch redelijk lang van te voren en dan kan je gewoon vrij vragen? Voor een begrafenis krijg je sowieso vrij omdat dat iets is wat je niet echt kan inplannenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dankje![]()
maar stel je voor, dat jij om 1 of andere belangrijke reden niet kan werken, en iedereen verzint van die kankersmoesjes, dat zou jij toch ook godvergeten kut vinden![]()
zeker wel, als ze niet voor jou willen werken...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ohw ja, als ze geen zin hebben om te werken, ligt het aan mij![]()
Je werkt bij de gemeente in het groenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Als het belangrijk is dan weet je het toch redelijk lang van te voren en dan kan je gewoon vrij vragen? Voor een begrafenis krijg je sowieso vrij omdat dat iets is wat je niet echt kan inplannen.
Maar ik heb dan ook een baan, waarbij ze me niet echt missen als ik er een dag niet ben
Dat zijn van die types die voor helemaal niemand willen werken. Dus ligt het niet aan mij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
zeker wel, als ze niet voor jou willen werken...
Yeps, maar gelukkig hebben we nu overal WiFi zodat ik onder werktijd kan internettenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Je werkt bij de gemeente in het groen![]()
Grote familie?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:22 schreef Potter het volgende:
Mooie verhalen altijd. Mijn familieleden zijn inmiddels ook al tich keer getrouwd.
Dat haal ik niet uit je OP. Dat zijn idd. de klootzakkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn van die types die voor helemaal niemand willen werken. Dus ligt het niet aan mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |