quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:Ik dacht vandaag ook ff rustig de computer van mn broertje op te kunnen halen. Normaal een ritje van 15 a 20 minuten, maar niet vandaag.
Allereerst is er hier in het dorp kermis. Dat betekent dus al meteen vanaf de oprit een andere kant op. Dan is de helft van de wegen hier in de buurt nog eens opgebroken, dus ik moest slalommen. Kom ik in het dorp waar de computerboer van mn broertje zit (overigens zelfde dorp als waar 's lands lekkerste bier zn herkomst heeft), is er markt. Probeer ik de markt te omzeilen, zijn alle omzeilwegen opgebroken. Gelukkig toch nog de computerboer weten te bereiken en ik weer weg (dit maal met kennis van alle obstakels dus ik wist ze allemaal tijdig te ontwijken), maar toen was er een ongeluk gebeurt en de vrachtwagen die de wrakken moest afvoeren blokkeerde lekker ff al het verkeer op dat drukke punt. Besloot ook nog eens een auto met caravan de verkeerde kant op te rijden, dus het laatste gaatje waar verkeer door kon werd ook geblokkeerd. Toen ik uiteindelijk verder kon rijden zat ik midden in de spits. Volgt u het nog? Vast niet, want wie leest nou dit hele verhaal?
Ja, ik heb het gelezen, en ik snap dr niks van
![]()
, maar goed, dat kan ook liggen aan mijn slaaptekort.
Nog ff stageverslagje schrijven en dan op weg naar een verjaardag, dus vanavond maar heel kort luisteren.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*