die gast is niet bij te houden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het nu aan mn computer, of kan de webcam Pierre Wind nu niet meer bijhouden?
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de live-ondertitelaars!![]()
Denk dat de temperatuur flink aan het oplopen is in het regiehok.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het nu aan mn computer, of kan de webcam Pierre Wind nu niet meer bijhouden?
Ik dacht al, het gaat een stuk sneller dat afrekenen dan wanneer Rob Stenders moet betalen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:54 schreef -Hans- het volgende:
Domien is vanavond dus de man van het geld.
Opzich wel logisch natuurlijk als het geld uit een plastic zakje moet komen (bij Rob dus).quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht al, het gaat een stuk sneller dat afrekenen dan wanneer Rob Stenders moet betalen.
Briljantquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Je gezicht staat ineens in de schaduw'.
Is die zo sloeber dat ie geen portomodinges heb?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich wel logisch natuurlijk als het geld uit een plastic zakje moet komen (bij Rob dus).
In dit geval geef ik 'm geen ongelijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Gerard zit naar plaatjes te kijken onder werktijd.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/14/thumb/2ues8cujxlu2svbfsynd9adzg.jpg]afbeelding][/url]
Valt wel mee denk ik. Anders laat je de deuren van je auto niet openstaan terwijl je een programma aan het maken bent.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Is die zo sloeber dat ie geen portomodinges heb?
Is toch echt onze schuldquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Gerard zit naar plaatjes te kijken onder werktijd.
*screenshot*
Eigenlijk zouden alle TOTH's van EkStra Weekend als podcast moeten verschijnen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig intro![]()
" een magnum"![]()
relax, take it easy
Waarom dan een plastic zakje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Anders laat je de deuren van je auto niet openstaan terwijl je een programma aan het maken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |