Perfect te noemen op een krasje op het scherm na (niet hinderlijk, maar kan je altijd voor jezelf bepalen natuurlijk)quote:
Ik probeer vanavond of anders dit weekend foto's te maken voor in de OPquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:20 schreef Nico35 het volgende:
Toevallig een foto daarvan?
Als ie z'n PSP verkoopt, zal ie z'n spellen wel niet willen ruilen, denk ik.quote:Op zondag 16 september 2007 00:34 schreef W00fer het volgende:
Ruil je ook spellen ?
Dan heb ik die inderdaad, inclusief hoesquote:Op maandag 17 september 2007 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
Als het een europese versie is, is die zeker unpatched. Als het gewoon dit hoesje is :
[afbeelding]
Ik heb een bod (onder voorbehoud) van 125 ex. Lumines. Is jouw bod in- of ex lumines?quote:Op maandag 17 september 2007 18:00 schreef Turquaz52 het volgende:
130 gebode
Nog steeds geinteresseerd?quote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb wel interesse om Lumines *unpatched* voor 35 euro over te nemen..
Ok, hoor graag van je.quote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb zeker nog interesse, maar ik kan hem misschien even van iemand lenen. Ik laat het je zsm weten ok?
Dat zou in principe kunnen, maar ik heb om 12 uur in afspraak in Hoorn, als die niet uitloopt lukt dat. En ten tweede zou het geld op mijn rekening moeten staan.quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef MMaRsu het volgende:
Kan je hem morgenmiddag opsturen eventueel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |