Dat komt omdat je er een fancy type aanduiding bij krijgt, zodat als iemand vraagt: "Oh... my.. God... is dat de Regular Ralf Dry Selvage????" jij heel nochalant: "Jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:18 schreef duckes het volgende:
Prijs: ¤130,- wat kost zo'n broek dan wel niet in de winkel?
Ik vind mijn broeken (Pall Mall) van 90 a 100 euro al erg duur
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:21 schreef Brentmeister het volgende:
Waarom doe je em weg?
Zal dan wel iets met de maat te maken hebben hequote:De Ralf in ongedragen, ongewassen, in zit in de orginele box.
Ik maak dat er niet uit op hoor? Wie koopt er nou een broek van ¤130,- om vervolgens de verkeerde maat te hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef duckes het volgende:
[..]
[..]
Zal dan wel iets met de maat te maken hebben he
Geen tijd om een broek te dragenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:07 schreef JAY-T het volgende:
In de winkel kost ie zo'n 159 Euro, en in Amerika zelfs $275..
Doe hem weg omdat ik geen tijd heb om hem te dragen. Loop voor mn stage het komende half jaar dagelijks in pak, dus vind ik het zonde om die broek zo te laten liggen.. Hij verdient het om gebruikt te worden
Dat is dus een bod...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef SunBoom het volgende:
Damn, dan wil ik deze wel hebben voor 100 incl.!
Je kan ze al krijgen voor 150 euro (nieuw natuurlijk). 105 incl. (heb je toch ~ 100 euro voor de broek).quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef JAY-T het volgende:
120,- incl, lager ga ik niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |