Ja goed!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
hoe is het verder met onze vrolijkert?
Op deze manier blijft eer tot zondag jarig!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is het hier rustig op zaterdagen zeg
whehe.. geen grapjes maken he..quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
KSC-ers hebben een leven, dat weet je toch! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. ok, dan weet ik waar ik aan toe ben:Y
ik hou wel van een beetje spanningquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
oh... dat kan dan nog wel eens gevaarlijk worden...[afbeelding]
dat is in ieder geval niet saai neequote:Op zaterdag 15 september 2007 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje spanning:Y
smaakt 'ie?quote:
nee, dat is ook de bedoeling, een beetje minder saai levenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is in ieder geval niet saai nee [afbeelding]
[..]
smaakt 'ie?
gij heeft momenteel een saai leven?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat is ook de bedoeling, een beetje minder saai leven*)
Af en toe wil ik wel eens wat anders dan ik de afgelopen maanden heb gedaan, voornamelijk thuis dingen doen... Binnenkort op de motorquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
gij heeft momenteel een saai leven?
oh. Dat laatste klinkt dan wel weer lekker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Af en toe wil ik wel eens wat anders dan ik de afgelopen maanden heb gedaan, voornamelijk thuis dingen doen... Binnenkort op de motor:YHet wordt tijd voor een paar duizend kilometer ouderwets toeren:9
Dat is dan toch m ooi een weekje er ff lekker tussen uit!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
teveel leuke dingen da's ook knap natuurlijk:Y
Zo'n motortocht heb ik al eerder gedaan, 2,5 jaar geleden.. dus het is hoog tijd voor een nieuwe tocht. Welliswaar minder lang, maar toch. Over een dag of 8 vertrekken, en dan een dikke week van huis als het een beetje wil.
zeker verwennerij!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:23 schreef indahnesia.com het volgende:een Maori in je huis... hahaha.. dat is wel verwennerij als ik dat zo lees dus. Hier geen Maori trouwens:N
Trustequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
maar voordat ik dat ga doen ga ik lekker voor de tv hangen tot ik in slaap val
Als ik een fatsoenlijke auto had, zou ik dat ook graag doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Af en toe wil ik wel eens wat anders dan ik de afgelopen maanden heb gedaan, voornamelijk thuis dingen doen... Binnenkort op de motorHet wordt tijd voor een paar duizend kilometer ouderwets toeren
toppunt van reisrisico:quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik een fatsoenlijke auto had, zou ik dat ook graag doen.
Ik kan niet sleutelen, en om met een eend de bergen in te gaan zie ik niet zitten:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |