abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53170932
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:33 schreef buisbuiger het volgende:
je denkt dat ik dat niet gedaan heb? je zou iemand als mij eens tegenmoeten komen, en dan eens flink onfatsoenlijk doen of uitschelden of iets dergelijks, kom je er meteen achter waarom ik tbs heb, grappenmaker.

waar het mij om gaat is dat ik een hel lage tolerantiedrempel heb, en het voor mij heel moeilijk word gemaakt door dat soort figuren en dat zelfs 3 a 4x diazepam, lamictal en lexapro daar geen reet aan veranderen.

vergis je niet vriend, ik ben niet zo lief, en ik overdrijf al helemaal niet, mijn beleefwereld is de jouwe niet.
Ik ben je vriend niet.

Maar je klacht is dus eigenlijk dat je psychisch gestoord bent en daarom niet in de maatschappij kunt functioneren zonder een gevaar voor de samenleving op te leveren?
pi_53171042
Fijn dat je dit met ons deelt. Ik denk dat God je kan helpen om je aggressie een beetje te beheersen.
Now my death is more than just a sad song.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:57:07 #28
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_53171171
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:52 schreef Heathen het volgende:
Fijn dat je dit met ons deelt. Ik denk dat God je kan helpen om je aggressie een beetje te beheersen.
Idd, verzuipen, offeren. kruizigen of gewoon in een pilaar van zout veranderen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_53171230
Een pilaar van zout lijkt het nog het beste, zodat je tenminste nog een beetje smaak aan het leven kan geven.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53173875
Je hebt helemaal geen stoornis, je bent een zilverrug gorilla!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')