* Sethje meldt zich!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
Dat onthoud ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Archiee het volgende:
[..]
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt worden![]()
ik pm je morgen wel evenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef CrustyClown het volgende:
Woej de 'bronnen' voor alle dingen melden zich al snel. Ik ben een keer best bereid een weekendje wat shit te uploaden. *kuch* 23 GB aan vinyl *kuch*
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die zeurde over de kwaliteit van de set van de Headhunterz.....de set van de prophet is echt vele maler slechter
Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
ik zie je linkje ook graag in m'n pm!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The_Kgbs_-_Superdisco-(POLL285)-WEB-2007-iHQ
Nice heur!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
en niet te vergeten 00-klone_-_dragons_lair-(gee090)-web-2007-ihq
* ReMcOrE ookquote:
ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef 16meter het volgende:
Alles wat op soundbase (als betalende user )te verkrijgen is kan ik delen met den liefhebbers.
Misschien leuk als er inderdaad een soort forumpje komt waar dit soort zaken ook bespreekbaar zijn.
PMetje is altijd welkom dus.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |