wat voor ontwerp heb je dan, wat komt er op je shirt??quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef JortK het volgende:
Ik ga een shirtje laten drukken zodat ik duidelijk herkenbaar ben.. alleen nu nog iets te vinden waar ik hem goedkoop kan laten drukken
Mijn naam waar ik ook me nieuwe site aan ga koppelen en waarmee ik me filmpjes uploadquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor ontwerp heb je dan, wat komt er op je shirt??
Je bent me nét voor :pquote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa!! uitverkocht!! Ticketonline heeft niks meer, zie ook
de pagina op Partyflock
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nuquote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef nattermann het volgende:
Boh wat heb ik geluk gehad, het is dat ik eraan werd herinnerd door een vriendin van me, anders had ik nu geen kaarten gehad.
Heb ze nog geen uur geleden besteld, en nu al in mn mailbox zitten![]()
freerecordshop gekquote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nu![]()
en E-tickets zijn wel leuk, maar als je een brakke printer hebt, dan heb je nog een probleem
Das mooi lullig voor die vriendin dan! Achja, hadden ze er maar op tijd bij moeten zijn hequote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nu![]()
en E-tickets zijn wel leuk, maar als je een brakke printer hebt, dan heb je nog een probleem
boekwinkel voor mij, gewoon Ticketbox, gewoon normaal kaartje, niks aan het handjequote:
Ben ook te laat... wou vandaag kaartjes halen, maar had geen tijd...quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
boekwinkel voor mij, gewoon Ticketbox, gewoon normaal kaartje, niks aan het handje
dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar wel altijd ff spannendquote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Overigens voor q-base ook kaartje gewoon orgineel en zelf bij ticketbox gehaalt... Werd ook als vals gescannt...
Ik heb kaartenquote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa!! uitverkocht!! Ticketonline heeft niks meer, zie ook
de pagina op Partyflock
LOLquote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn kameraad claimt gewoon dat hij net nog ff 2 kaartjes heeft besteld via Ticketonline
Dat zal vast wel, maar ik ben iig zeker van mijn kaartje !quote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL
En er zullen binnenkort ook nog kaarten verloot worden denk ik
Lekker betijdsquote:Op maandag 17 september 2007 22:47 schreef mstx het volgende:
Het viel me niet eens op dat het vorige topic alweer was gesloten.tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |