Die gaat ik vanavond maar ff meepakken dan denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Ladyxima het volgende:
kwam k tegen op PF: http://www.megaupload.com/nl/?d=0SN7RWT9
Noisecontrollers - RESET Hardstyle Mix
Tracklist
01. Noisecontrollers - Crump
02. Noisecontrollers - Gremlins
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Noisecontrollers - Marlboro Man
05. Noisecontrollers - Feel It 2007
06. Noisecontrollers - Gaia (New Edit)
Laatst Noisecontrollers aant draaien hier vlakbij,quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Ladyxima het volgende:
kwam k tegen op PF: http://www.megaupload.com/nl/?d=0SN7RWT9
Noisecontrollers - RESET Hardstyle Mix
Tracklist
01. Noisecontrollers - Crump
02. Noisecontrollers - Gremlins
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Noisecontrollers - Marlboro Man
05. Noisecontrollers - Feel It 2007
06. Noisecontrollers - Gaia (New Edit)
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind crump niet echt een leuk nummer.
hebbesquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The_Kgbs_-_Superdisco-(POLL285)-WEB-2007-iHQ
Nice heur!
Builder remix!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
en niet te vergeten 00-klone_-_dragons_lair-(gee090)-web-2007-ihq
jepquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef Sethje het volgende:
Je kan best draaien,stond vorig jaar ook op flockers toch? Maar het is niet mijn ding..houdt meer van de nieuwe sound... wel tof voor je dat je muziek veel geluisterd word
Rock Hypnoticquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef SDJ het volgende:
Wie er naar harlingen gaan zaterdag, kunnen daarna mooi door naar Rumours (Leeuwarden); Dj Mizle's B-day party (door HornyCrew georganiseerd), ik draai daar o.a. ook (01:30-02:30) en Equal Mindz ook (03:15-04:15)
Is die al uit dan ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
Een meesterlijke set van THe Prophet @ Q-Base...wat een vette nrs zwaar veel nieuwe shit...Tuuduuuuuu en Rock Hypnotic![]()
.
1. The Masochist - Killing Scum (Classical Intro)
2. SMD - Dynamite Soundz
3. Abject - Tuduu
4. Nagoom - Elementz
5. D-Block & S-te-fan - Ride With Uz
6. Brennan Heart - One-Master-Blade
7. SMD - All For The Thrill
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
9. Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
10. KGB's - Superdisco
11. DJ Syro - Shocked Phuture
12. Unknown - Just Like You
13. Zanza Labs (Abject Rmx)
14. The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! Rmxxd
15. Unknown - Kutmelodieen
16. Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx)
Zo ongelooflijke dol gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort is je probleem opgelostquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:42 schreef MrDice het volgende:
* MrDice wil graag een cursus livesets zoeken pimp style, verzorgd door Sethje en Tha_Bartman.
![]()
Ik weet toch meestal genoeg te vinden, maar aan jullie skills kan ik niet tippen...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Binnenkort is je probleem opgelost
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...quote:
* Sethje meldt zich!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
Dat onthoud ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Archiee het volgende:
[..]
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt worden![]()
ik pm je morgen wel evenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef CrustyClown het volgende:
Woej de 'bronnen' voor alle dingen melden zich al snel. Ik ben een keer best bereid een weekendje wat shit te uploaden. *kuch* 23 GB aan vinyl *kuch*
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die zeurde over de kwaliteit van de set van de Headhunterz.....de set van de prophet is echt vele maler slechter
Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
ik zie je linkje ook graag in m'n pm!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The_Kgbs_-_Superdisco-(POLL285)-WEB-2007-iHQ
Nice heur!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
en niet te vergeten 00-klone_-_dragons_lair-(gee090)-web-2007-ihq
* ReMcOrE ookquote:
ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef 16meter het volgende:
Alles wat op soundbase (als betalende user )te verkrijgen is kan ik delen met den liefhebbers.
Misschien leuk als er inderdaad een soort forumpje komt waar dit soort zaken ook bespreekbaar zijn.
PMetje is altijd welkom dus.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |