Zo das wel minder zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo langzamerhand beginnen de afmeldingen voor vanavond binnen te druppelen.... Krijg er de schijt van!
Ik dacht al dat ik de enige was, op het laatste moment zeggen (natuurlijk, zoals altijd) een paar mensen af, waardoor de rest van de groep ook afhaakt!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef LeonH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo langzamerhand beginnen de afmeldingen voor vanavond binnen te druppelen.... Krijg er de schijt van!
ja zo denk ik er dus nu ook over...quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was, op het laatste moment zeggen (natuurlijk, zoals altijd) een paar mensen af, waardoor de rest van de groep ook afhaakt!
Wordt dus weer lekker thuiszitten vanavond, moet ik verdomme het eerste hardstyle-avondje in Bozzini missen
Ik zal het onthouden voor de volgende keer..![]()
Precies!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
ja zo denk ik er dus nu ook over...
Komt er eindelijk een vleugje hardstyle in de bozzini.....
Lopen ze ook nog allemaal de zielepiet uit te hangen geen vervoer blablabla, en dan verwachten ze dat ik zo gek ben om via een omweg erheen te gaan... Alsof m'n auto op water rijdt zeg maar...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef LeonH het volgende:
wat m'n avondje dan wel weer gedeeltelijk goed maakt is dit:
Noisecontrollers @ Reset Hardstyle Special (14-09-2007)
01. Crump
02. Creatures
03. Aliens
04. Marlboro Man
05. Feel It 2007
06. Gaia![]()
Now we're talking!quote:
vetquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef LeonH het volgende:
01. Crump
02. Creatures
03. Aliens
04. Marlboro Man
05. Feel It 2007
06. Gaia![]()
'maar' 20 euro duurder als normale kaarten...quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:43 schreef LeonH het volgende:
Nou Qlimax VIP in het huis, maar o o o wat is het weer lekker goedkoop zeg...
73,25!!
vorig jaar meen ik me te herinneren dat vip rond de 60 ofzo lagquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
'maar' 20 euro duurder als normale kaarten...
Normale kaarten 5 euro omhoog, bij jou zelfs 8 euro...maargoed dat blijf je houden, tot het zo duur wordt dat niemand meer gaat.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
vorig jaar meen ik me te herinneren dat vip rond de 60 ofzo lag
VIP: ¤65,50. Toch weer met fee's 5 euro duurder...
Bakjes fruit, schonere plee... en een kleinere zaal waar ook nog een dj bezig is...!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:41 schreef Silaz het volgende:
Wat is het verschil tussen VIP kaarten en normale? backstage ofzo..
wat een lekker setjequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:10 schreef LeonH het volgende:
01. Crump
02. Creatures
03. Aliens
04. Marlboro Man
05. Feel It 2007
06. Gaia![]()
quote:
en vip-deck, en wat ouwhoeren met dj's die zich daar verzamelen, en chillen, en hoop dat er dit jaar wat meer is. Achja voor die ene keer in het jaar maakt het me ook weinig uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Bakjes fruit en sate,schonere plee... en een kleinere zaal waar ook nog een dj bezig is...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |