quote:Komt er ooit nog eens een artiesten album van je uit?
Er zal een artiesten album uit komen maar wanneer weet ik nog niet. Het wordt een album met dingen erop die ik leuk vind om te maken, dus veel gevarieėrde muziek. Ergens in 2008 moet toch wel lukken denk ik zo.
Met een bijbehorende zany-tourquote:Op maandag 17 september 2007 13:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk interview met Zany @ PartyFlock!
[..]
En dan elke week het zelfde showtje...quote:
Beter doet die dat nietquote:Op maandag 17 september 2007 13:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Leuk interview met Zany @ PartyFlock!
[..]
Als het een strakke mix is ipv Showtek gewoon nummer na nummer en niet passend.quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Beter doet die dat niet
* JortK krijgt hier een beetje een Darkraver gevoel bij
quote:De productie Hasta la Pasta, was dat om een statement te maken?
Ik was het echt zat dat een bepaalde artiest van wie ik de naam nu maar even niet zal noemen (jimmy the sound) weer geluiden van mij / ons had gebruikt. Ik zat met Duro in de studio en we besloten om een grote dis te doen. Toen heb ik al zijn hits gepakt en daarvan een plaat gemaakt. Helaas heb ik er niets meer van gehoord. Blijkbaar heeft hij er niet van geleerd. Hij heeft pas weer allemaal geluiden gejat. Ik vind het gewoon erg jammer dat deze gast platen maakt met allemaal gejatte geluiden, heeft hij dan helemaal geen inspiratie?
Ik ook niet... maar dissen in de hs scenequote:Op maandag 17 september 2007 15:25 schreef Pelgrim het volgende:
Echte vete in de hardstylesceneAlhoewel ik niet veel werk van jts ken
Donequote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef Sethje het volgende:
Kan iemand ff dat interview naar mij PMen ik kan niet op partyflock op mn stage
Zo'n vermoeden had ik dus ook, maar ik weet het nog steeds niet zeker.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef JortK het volgende:
Raine-Analogic_Needle_Tweak__Fire-Promo_CDS-2007-TWCMP3
Is Raine niet Zany?
jep, Raine = zanyquote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik dus ook, maar ik weet het nog steeds niet zeker.....
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hardquote:
Dominating...zo'n supervette plaat..die vocalquote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hard
Dominating / Freshquote:Op maandag 17 september 2007 15:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer nou van een jaar of 1,5 geleden wat die gemaakt heeft... dat nummer was echt zo hard
quote:Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dominating...zo'n supervette plaat..die vocal![]()
Zany maakt deel uit van de Shadowland Terroristsquote:Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zany (Engels: clown) is de artiestennaam van Raoul Van Grinsven (geboren 11 mei 1974), een Nederlandse DJ-producer uit Veldhoven. Hij werkt ook onder de namen Raine, DJ Alpha-bet, en Copycat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zany
ik heb het kaartje ook binnen, dus ik ben er welquote:Op maandag 17 september 2007 11:11 schreef Archiee het volgende:
misschien een korte meet op een qlimax? en dan heb je een groeps fototje die je erin kan zetten
"I'm Jimmy From Italia And I Like To Steal Everything..."quote:
wat voor ontwerp heb je dan, wat komt er op je shirt??quote:Op maandag 17 september 2007 19:39 schreef JortK het volgende:
Ik ga een shirtje laten drukken zodat ik duidelijk herkenbaar ben.. alleen nu nog iets te vinden waar ik hem goedkoop kan laten drukken
Mijn naam waar ik ook me nieuwe site aan ga koppelen en waarmee ik me filmpjes uploadquote:Op maandag 17 september 2007 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor ontwerp heb je dan, wat komt er op je shirt??
Je bent me nét voor :pquote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa!! uitverkocht!! Ticketonline heeft niks meer, zie ook
de pagina op Partyflock
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nuquote:Op maandag 17 september 2007 19:57 schreef nattermann het volgende:
Boh wat heb ik geluk gehad, het is dat ik eraan werd herinnerd door een vriendin van me, anders had ik nu geen kaarten gehad.
Heb ze nog geen uur geleden besteld, en nu al in mn mailbox zitten![]()
freerecordshop gekquote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nu![]()
en E-tickets zijn wel leuk, maar als je een brakke printer hebt, dan heb je nog een probleem
Das mooi lullig voor die vriendin dan! Achja, hadden ze er maar op tijd bij moeten zijn hequote:Op maandag 17 september 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraden wilde ze vandaag halen, zaterdag geen zin aan, maar die zijn dus ook mooi te laat nu![]()
en E-tickets zijn wel leuk, maar als je een brakke printer hebt, dan heb je nog een probleem
boekwinkel voor mij, gewoon Ticketbox, gewoon normaal kaartje, niks aan het handjequote:
Ben ook te laat... wou vandaag kaartjes halen, maar had geen tijd...quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
boekwinkel voor mij, gewoon Ticketbox, gewoon normaal kaartje, niks aan het handje
dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar wel altijd ff spannendquote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Overigens voor q-base ook kaartje gewoon orgineel en zelf bij ticketbox gehaalt... Werd ook als vals gescannt...
Ik heb kaartenquote:Op maandag 17 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
hoppa!! uitverkocht!! Ticketonline heeft niks meer, zie ook
de pagina op Partyflock
LOLquote:Op maandag 17 september 2007 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn kameraad claimt gewoon dat hij net nog ff 2 kaartjes heeft besteld via Ticketonline
Dat zal vast wel, maar ik ben iig zeker van mijn kaartje !quote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL
En er zullen binnenkort ook nog kaarten verloot worden denk ik
Lekker betijdsquote:Op maandag 17 september 2007 22:47 schreef mstx het volgende:
Het viel me niet eens op dat het vorige topic alweer was gesloten.tvp
Die gaat ik vanavond maar ff meepakken dan denk ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Ladyxima het volgende:
kwam k tegen op PF: http://www.megaupload.com/nl/?d=0SN7RWT9
Noisecontrollers - RESET Hardstyle Mix
Tracklist
01. Noisecontrollers - Crump
02. Noisecontrollers - Gremlins
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Noisecontrollers - Marlboro Man
05. Noisecontrollers - Feel It 2007
06. Noisecontrollers - Gaia (New Edit)
Laatst Noisecontrollers aant draaien hier vlakbij,quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef Ladyxima het volgende:
kwam k tegen op PF: http://www.megaupload.com/nl/?d=0SN7RWT9
Noisecontrollers - RESET Hardstyle Mix
Tracklist
01. Noisecontrollers - Crump
02. Noisecontrollers - Gremlins
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Noisecontrollers - Marlboro Man
05. Noisecontrollers - Feel It 2007
06. Noisecontrollers - Gaia (New Edit)
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind crump niet echt een leuk nummer.
hebbesquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The_Kgbs_-_Superdisco-(POLL285)-WEB-2007-iHQ
Nice heur!
Builder remix!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
en niet te vergeten 00-klone_-_dragons_lair-(gee090)-web-2007-ihq
jepquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:34 schreef Sethje het volgende:
Je kan best draaien,stond vorig jaar ook op flockers toch? Maar het is niet mijn ding..houdt meer van de nieuwe sound... wel tof voor je dat je muziek veel geluisterd word
Rock Hypnoticquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:54 schreef SDJ het volgende:
Wie er naar harlingen gaan zaterdag, kunnen daarna mooi door naar Rumours (Leeuwarden); Dj Mizle's B-day party (door HornyCrew georganiseerd), ik draai daar o.a. ook (01:30-02:30) en Equal Mindz ook (03:15-04:15)
Is die al uit dan ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
Een meesterlijke set van THe Prophet @ Q-Base...wat een vette nrs zwaar veel nieuwe shit...Tuuduuuuuu en Rock Hypnotic![]()
.
1. The Masochist - Killing Scum (Classical Intro)
2. SMD - Dynamite Soundz
3. Abject - Tuduu
4. Nagoom - Elementz
5. D-Block & S-te-fan - Ride With Uz
6. Brennan Heart - One-Master-Blade
7. SMD - All For The Thrill
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
9. Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
10. KGB's - Superdisco
11. DJ Syro - Shocked Phuture
12. Unknown - Just Like You
13. Zanza Labs (Abject Rmx)
14. The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! Rmxxd
15. Unknown - Kutmelodieen
16. Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx)
Zo ongelooflijke dol gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort is je probleem opgelostquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:42 schreef MrDice het volgende:
* MrDice wil graag een cursus livesets zoeken pimp style, verzorgd door Sethje en Tha_Bartman.
![]()
Ik weet toch meestal genoeg te vinden, maar aan jullie skills kan ik niet tippen...
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Binnenkort is je probleem opgelost
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...quote:
* Sethje meldt zich!quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een site waar ik ook me filmpjes enzo op ga zetten... en ook livesets...
Ik zal een aantal mensen hier een account geven zodat die die dingen daar ook kunnen posten
Dat onthoud ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Archiee het volgende:
[..]
ai, ik heb morgen een ftp accountje met unlimited bandwith en storage.. mag ook gebruikt worden![]()
ik pm je morgen wel evenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:36 schreef CrustyClown het volgende:
Woej de 'bronnen' voor alle dingen melden zich al snel. Ik ben een keer best bereid een weekendje wat shit te uploaden. *kuch* 23 GB aan vinyl *kuch*
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die zeurde over de kwaliteit van de set van de Headhunterz.....de set van de prophet is echt vele maler slechter
Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
ik zie je linkje ook graag in m'n pm!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
The_Kgbs_-_Superdisco-(POLL285)-WEB-2007-iHQ
Nice heur!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
en niet te vergeten 00-klone_-_dragons_lair-(gee090)-web-2007-ihq
* ReMcOrE ookquote:
ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef Archiee het volgende:
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef 16meter het volgende:
Alles wat op soundbase (als betalende user )te verkrijgen is kan ik delen met den liefhebbers.
Misschien leuk als er inderdaad een soort forumpje komt waar dit soort zaken ook bespreekbaar zijn.
PMetje is altijd welkom dus.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Archiee het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon ergens uploaden en dan het linkje daar neer knallen als het een top nummertje is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |