Het is soms slecht voor je gemoedstoestand maar aan de andere kant kun je je wel weer lekker uitleven in de COS en je boosheid uiten over dat walgelijke volk (die vijf dus).quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het begint toch een beetje te knagen moet ik eerlijk bekennen ...
Net zoals Eric in zijn laatste dagen, maar dan veel langer. Ik gun het hem wel, opgescheept zitten met het minste van het minste.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
Jaap "ik mag jullie vier heel erg graag"
leu-ge-naar
Het kwijl druipt van m'n beeldscherm af.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
leu-ge-naar
En de on-no-ze-laars geloven het ook nog..........quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
leu-ge-naar
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In Villa Vandaag :
[..]
Hier een foto van die zogenaamde auto .....
[afbeelding]
Sja maar ja, dit zijn gewoon z'n nieuwe beste vrienden. Echt mensen waar ie op kan rekenen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Japio denkt dat hij met Brian, Amanda,Nadia en Dennis dichterbij de finale kan komen dan met Lieke & Hupert..
Bij alle koppels rot hij er toch als eerste uit![]()
btw is geen eens waar want ze heeft als eerste bij huub op schoot gezetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
Alweer wordt gezegd dat het zo erg is dat Huub uit de jacuzzi gevlucht is toen die hoer Sintia op hem af kwam.
Kan iemand mij uitleggen wat de logica is dat dat erg is?
Dat script is van de week aan bod gekomen. Nadia die toch echt een speelster enzo is. Alleen Jaap is er kennelijk van overtuigd dat Dennis hem boven Nadia verkiest in de finale. Het is een gesloten hoofdstuk. Er is niet meer over gesproken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom Japio denkt dat hij met Brian, Amanda,Nadia en Dennis dichterbij de finale kan komen dan met Lieke & Hupert..
Bij alle koppels rot hij er toch als eerste uit![]()
Amanda logica valt niet uit te leggen..... is voor de hoog-begaafde onder onsquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:52 schreef avonne het volgende:
Alweer wordt gezegd dat het zo erg is dat Huub uit de jacuzzi gevlucht is toen die hoer Sintia op hem af kwam.
Kan iemand mij uitleggen wat de logica is dat dat erg is?
Ja, maar dat had ze niet door hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:55 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda praat ook maar van..Huub, Huub, Huub Huub.....maar..ze liet zich wel even likken door Huub..![]()
volgens mij meent hij het echtquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
leu-ge-naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |