Ervaring leert dat ik veel ijs eten niet fijn vind (koud + koppijn). Ik zit nu aan de drop. Correctie: zat. De zak is net leeg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ijsjes eten, helpt dat niet?
Dat zal echt fijn voelenquote:
Goed advies aan iemand die het al aan z'n hart heeft en een lever die het begint te begeven !quote:
*schopt*quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
haal die slang er dan ook eerst weer uit voordat je wat gaat eten of drinken, aap...
Ja ok was een slechte grap.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goed advies aan iemand die het al aan z'n hart heeft en een lever die het begint te begeven !
[..]
Slang is (geluikkig) niet tot in mijn maag gegaan !quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:22 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Ja ok was een slechte grap.
Heb je ook nog last van je ontlasting? Klinkt raar maar je darmen en of maag kunnen invloed hebben op je keel.
Of zo'n klepje net boven je maag die niet goed afsluit waardoor er zuur naar boven komt.. (kan je het beste je bed wat hoger zetten bij je hoofdeinde zodat je snachts geen zuur in je keel krijgt (ongemerkt!).
Want ik neem aan dat je daarvoor al last had??
Nee dat bedoel ik niet. Je hebt last van je keel en daarom is er dit onderzoek toch??quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slang is (geluikkig) niet tot in mijn maag gegaan !
Onderzoek naar m'n hart. Heeft geen ene ruk met mijn maag/slokdarm te maken. Slokdarm is in dit geval een toevallig gat waar die slang in gepropt kon worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Aasgier het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Je hebt last van je keel en daarom is er dit onderzoek toch??
Ik gaf alleen bepaalde eventuele oorzaken aan waarom je er last van hebt..
Waarom hebben ze dit onderzoek gedaan en wat zijn je klachten voor het onderzoek?
Nu ik weet wat die ganzen mee maken never nooit geen foie gras !quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:35 schreef ScudRaket het volgende:
Voer erin en mwah, die foie gras, die is op een gegeven moment wel te eten
Met een dildoquote:
Dan zeggen ze dat je er niks van voelt, vieze teringlijers bij het ziekenhuisquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:24 schreef 2cv het volgende:
Gister een echo gehad via mijn slokdarm. Gewoon slang van 1 cm dik in m'n strot gedouwd, m'n slokdarm in. Sinds gister daarom een zere keel en slokdarm. Slikken auw, ook als ik een kwartier kauw op 1 hap. Drinken is ook auw. Lachen ook auw. Heel erg auw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |