ben je nog niet moe dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja laat me maar alleen
slaap lekker allen.
Ga lekker mee naar bedquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja laat me maar alleen
slaap lekker allen.
nee, in ter aarquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar?ik kan heel goed partycrashen
(of niet in U.?)
heb je goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, in ter aar
M'n ouders willen graag dat ik 't thuis vier.
Maar ik ga eerdaags, waarschijnlijk zaterdag, nog effe goed pilsen in utrecht.
ja dan zit ik in Eijsden (of all placesquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, in ter aar
M'n ouders willen graag dat ik 't thuis vier.
Maar ik ga eerdaags, waarschijnlijk zaterdag, nog effe goed pilsen in utrecht.
als ik het koud heb kruip ik altijd lekker in bedquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ben wel ene beetje moe en tis koud hier
Sandertje is er ook weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:26 schreef Sander170 het volgende:
Alle aanwezigen een hele goedenacht.![]()
En gaan we nog koffie drinken / thee / of bier ????
![]()
Heey indahtje, leuk je weer te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sandertje is er ook weer
Ben net wakker man, voor mij geen bier iig..
ja, vertel eens, waarom pas zo laat op internet dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey indahtje, leuk je weer te zien.![]()
Ik ben al heel lang wakker, voor mij zou bier een goede optie zijn.![]()
Maar nu zit ik nog met een kop koffie voor me.![]()
Omdat ik net bij een vriendin vandaan kom, lekker film bij haar thuis gekeken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, vertel eens, waarom pas zo laat op internet dan?
Dan vind ik het alsnog erg vroeg !!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is hier 5 uur later dan bij jou
als je hier niet op tijd op staat, is de dag al half voorbij. De zon komt op rond zessen in de morgen en gaat onder rond zes in de avond.quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan vind ik het alsnog erg vroeg !!!!
Dus net als in Nederland nu zeg maar !!quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je hier niet op tijd op staat, is de dag al half voorbij. De zon komt op rond zessen in de morgen en gaat onder rond zes in de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |