Ik zou zeggen ga ervoor!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt nog gelijk ookja je zegt t niet zomaar nee
wat een mogelijkheden
1,05 per uur, 25 uur per week. 26 euro per week. ongeveer 104 euro per maand (4 weken). dat is ruim 1350 euro per jaar... Gelukkig is het bijna middag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan is het ong 26 euro per week en 312 per jaar.. (zat ik er toch redelijk dichtbij)
Ja zo dacht ik ook heel lang over Hyves..... en misschien nog wel een beetjequote:
Ja wat zouden we zonder moeten....quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hebt nog gelijk ookja je zegt t niet zomaar nee
wat een mogelijkheden
het is middagquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
1,05 per uur, 25 uur per week. 26 euro per week. ongeveer 104 euro per maand (4 weken). dat is ruim 1350 euro per jaar... Gelukkig is het bijna middag.
Ik ben weg!
Vertel eens wat interessants, ik verveel me dood hier!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is middag[sub] en je hebt gelijk.. de maanden zijn ook wel makkelijk om mee te nemen]
Doeg
Waar ik op doelde was het aansnijden van een onderwerp om over te slowchatten, je avonturen zijn zeer zeker wel interessant hoor!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik strooi m'n avonturen op t forum, maar het is weer niet interssant genoeg voor meneer![]()
Nee helaas niet, ik post hier nog niet zo heel lang dusquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet je eigenlijk wel dat dat soort vragen juist dooddoeners zijn?
Zal ik dit topic dan maar weer een beetje tot leven brengen dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet je eigenlijk wel dat dat soort vragen juist dooddoeners zijn?
Doe dat maar eens jahquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:15 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Zal ik dit topic dan maar weer een beetje tot leven brengen dan?![]()
[afbeelding]
Ik moest sowieso meer gaan werken, mijn collega is met zwangerschapsverlof en die moesten ze vervangen, aangezien ik via een uitzendburo werk, konden ze zomaar zeggen dat ze niets aan me hadden als ik niet meer kon werken(overigens wil ik hier ook wel heel graag werken, want ik vind het heel fijn werk en heel fijne collega's) Dus het was geen optie om te zeggen dat ik het niet wilde.(en dat wilde ik ook niet)quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:36 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Ja, nou, nee, zolang het hier alleen over geld gaat....zal het niet echt gewaagd worden....
Maarruh....Brownie.....hoe ben je in deze salaristruuk verzeild geraakt, dan?
De waarheid is hardquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik ben t eens met je plaatje
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moest sowieso meer gaan werken, mijn collega is met zwangerschapsverlof en die moesten ze vervangen, aangezien ik via een uitzendburo werk, konden ze zomaar zeggen dat ze niets aan me hadden als ik niet meer kon werken(overigens wil ik hier ook wel heel graag werken, want ik vind het heel fijn werk en heel fijne collega's) Dus het was geen optie om te zeggen dat ik het niet wilde.(en dat wilde ik ook niet)
Kan je uberhaupt wel loonsverhoging krijgen als je via een uitzendbureau werkt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef Facilitator het volgende:
Ow....lekker sympathiek..... nou, hard werken dan maar voor loonsverhoging....
Ja, als ik dat via het uitzendbureau zou vragen,KAN het wel, maar om eerlijk te zijn hoop ik dat ze me zelf aan willen nemen na februari(al ga ik daar niet van uit)en dan zou ik sowieso meer kunnen/willen vragen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:29 schreef Nineleven het volgende:
[..]
[..]
Kan je uberhaupt wel loonsverhoging krijgen als je via een uitzendbureau werkt?![]()
Zo hard vind ik het niet.. Wist het allangquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:33 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, als ik dat via het uitzendbureau zou vragen,KAN het wel, maar om eerlijk te zijn hoop ik dat ze me zelf aan willen nemen na februari(al ga ik daar niet van uit)en dan zou ik sowieso meer kunnen/willen vragen.
Maar om op sex terug te komen: Ik heb wel eens oneerbare voorstellen gehad op t werk!
Mja mijn eigen ervaring met uitzendbureau's (vooral randstad) is dat ze daar nogal moeilijk over doen. Maar wel leuk dat je misschien voor vast aangenomen wordt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, als ik dat via het uitzendbureau zou vragen,KAN het wel, maar om eerlijk te zijn hoop ik dat ze me zelf aan willen nemen na februari(al ga ik daar niet van uit)en dan zou ik sowieso meer kunnen/willen vragen.
Maar om op sex terug te komen: Ik heb wel eens oneerbare voorstellen gehad op t werk!
Ik bedoelde het eigenlijk als een post om een beetje On-topic te blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zo hard vind ik het niet.. Wist het allang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |