Thijs die jongen die in Roosendaal is vermoord met een bijl..quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef Beach het volgende:
wie is thijs de tenniser![]()
wie was ehm![]()
Jammer hé!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef LostFormat het volgende:
Ik hopen op een smeuig verhaal over een vechtpartij tussen de grafzerken...
Fijne woordspeling.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Je laat je toch niet kisten door wat geklap?
Inderdaad, op zo'n begrafenis verveel je je dood.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Latz het volgende:
Uit respect neem ik aan, of uit verveling..
Op zo'n dag behoor je in een grafstemming te zijn en dan ga je niet klappen alsof je bij een concert zit.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Of je moet die dag natuurlijk in een grafstemming zijn.
Klappen in de biosquote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef ThaMadEd het volgende:
Sowieso hebben Nederlanders daar nogal een handje van.
Klappen als het vliegtuig landt
Meeklappen (verschrikkelijk uit de maat) als er een liedje wordt gedraaid ergens op tv
Nu dus ook al klappen bij een begrafenis
Dat soort mensen verdient zelf klappen
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef cerror het volgende:
Met lijken komen vliegen. *klats*
Uit respect voor de nabestaanden die dit vroegen misschien?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:40 schreef Nemain het volgende:
maar waarom sta je dan (letterlijk) als een klapjosti langs de weg?
quote:Donderdag 13 september 2007, BERGEN OP ZOOM - Meer dan duizend mensen vormden vanmiddag in Bergen op Zoom een erehaag voor Thijs Geers (22) uit die plaats. Geers werd zaterdag op het station van Roosendaal met een bijl omgebracht door een Amerikaan. Vandaag wordt hij begraven.
Mensen in de rij applaudisseerden, op verzoek van de nabestaanden, voor de rouwstoet die het lichaam van Thijs naar zijn laatste rustplaats bracht.
Dat is inderdaad echt kans-loosquote:Op vrijdag 14 september 2007 06:03 schreef Tha_wrecka het volgende:
klappen bij een begrafenis is net zo nutteloos als klappen in het vliegtuig wanneer dat is geland. Je klapt toch ook niet als de bus je naar de volgende halte brengt????
klap-topique!quote:
Figuren die het respect niet op kunnen brengen om 1 minuut stil te zijn wordt het na die minuut meestal wel afgeleerd...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef Red_85 het volgende:
waarom 1 minuut stilte? stilte voor wat? persoonlijk vind ik het veel mooier als er bijvoorbeeld ipv die minuut stilte in een stadion een minuutlang een staande ovatie voor dat persoon wordt gegeven. daar zou je mij veel meer eer mee aandoen dan die minuut doodse stilte. wat heb dat nou voor nut? meestal is het trouwens toch nooit stil omdat er een aantal atention whores tussen zitten die zich willen laten gelden.
quote:
Heel lang z'n adem inhouden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:13 schreef Nobu het volgende:
Waarom klappen? Heeft die persoon iets gepresteerd door dood te gaan dan? Blijven leven kost meer moeite![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |