Is 'ie al ergens gelekt?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kadaver rap 2
Hahahaha wat een heldquote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Je ne sais pas ...
Kwam wel langs dit stukkie op State Magazine
[..]
ff de TT aanpassen![]()
Ja tuurlijk mongool maar als hij eerder is gelekt dan dat hij op CD uit is, dan moet ik die natuurlijk óók hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nee kopen zul je
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zeker, live is spinal al helemaal wreed, ook met 079
Wat een held.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Je ne sais pas ...
Kwam wel langs dit stukkie op State Magazine
[..]
Al die CD’s zo over de hele straat heen, gewoon kapotsmijten. Zijn toch míjn kankerCD’s, waarom niet weet je.
[...]
ff de TT aanpassen![]()
Truequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:35 schreef N.i.c.k het volgende:
dubstep introotje van ramptoeristen klinkt echt goed.
Als je zelf niet inziet dat het kankergeniaal is, snap je er niet veel van.quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:57 schreef Document1 het volgende:
Om ff zijn eigen woorden te gebruiken: wat een kankermongool, vooral na het lezen van dat stukje op state.... en hem dan je held noemenNiet veel hersencellen over zeker?
Daar ga ik ook lopen representeren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Baasvaak. het volgende:
Muziek voor je moeder is zwaar dope.
Ik ga Steen en ook Spinal checken 26 oktober @ Definitie van Dopeheid.
Jammer van de prijs, Rokkesteen had de helft van die artiesten voor noppesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:13 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Daar ga ik ook lopen representeren.
Wordt echt een vet feest als je het mijn vraagt!
gewoon zeg maar een beetje staan en 'NOU DAAR BEN IK DAN JONGENS' roepen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:13 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Daar ga ik ook lopen representeren.
Jammer dat er zoveel andere (matige) artiesten zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:06 schreef Baasvaak. het volgende:
Muziek voor je moeder is zwaar dope.
Ik ga Steen en ook Spinal checken 26 oktober @ Definitie van Dopeheid.
quote:Gefeliciteerd!
Je hebt 2 gastenlijstplekken gewonnen voor STEEN aanstaande zondag in Panama*.
De avond begint om 20.00 en de gastenlijst sluit om 21.00, dus wees op tijd!
Let op; indien je, zonder afmelding, niet op komt dagen, kan dit leiden tot uitsluiting van de gastenlijst in het vervolg.
Tot zondag!
Panama*
heb jij een euro voor mijjjjjjquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:32 schreef Laton het volgende:
Wat een gast![]()
maar die cd is gewoon dope
Jij hebt de cd nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
heb jij een euro voor mijjjjjj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |