8 Mile!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Teveel 8 mile gekeken? [ afbeelding ]
Je hebt zeker weer kattekwaad uitgehaald op straat? Wee je gebeente.quote:Op zondag 7 september 2008 01:35 schreef DubzOne het volgende:
Nopez, kom net precies thuis... Zal em eens checken via Uitzending Gemist!
Ik hou het straat... Jeweets!quote:Op zondag 7 september 2008 01:36 schreef mrcool het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer kattekwaad uitgehaald op straat? Wee je gebeente.
Zolang ik je maar geen jonko zie roken hier op de binnenplaats bij deze prachtige flat!quote:
Je vind m mooi he?quote:
Beter komt Steen savonds, moet waarschijnlijk werken tot 6 plus me moeder is de 20e jarig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
rokkesteen deze zaterdag? be there!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem haar mee dan, tis toch muziek voor je moederquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:14 schreef no1uknow het volgende:
Beter komt Steen savonds, moet waarschijnlijk werken tot 6 plus me moeder is de 20e jarig.
Nee, ze vind het vreselijk, Blanke Rapper vond ze ook al niet zo'n geslaagd nummer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Neem haar mee dan, tis toch muziek voor je moeder
Todayquote:Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Deze zaterdag steen in rockesteen zoetermeer.
Zal wel een witte kerst worden dan!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:19 schreef Chriz2k het volgende:
25 december in Utrecht.
Een mooiere eerste kerstdag zal je niet meemaken!
Neej hoor, kan geen toeval zijn dat het op een donderdag valt ---> tis weer Witte Donderdagquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Zal wel een witte kerst worden dan!![]()
Sorry, te flauw...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |