Spinal spreekt z'n R uit als een corpsbal, en daar kan ik echt niet tegenquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vet album.
Spinal vind qua teksten soms zelfs zieker dan steen.
Even kadaverrap 2 beluisteren
Ik vind dat Spinal uberhaupt een puberstemmetje heeftquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Spinal spreekt z'n R uit als een corpsbal, en daar kan ik echt niet tegen
pfff hij is gewoon hard hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Spinal spreekt z'n R uit als een corpsbal, en daar kan ik echt niet tegen
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind dat Spinal uberhaupt een puberstemmetje heeft
Hoe goed Spinal tekstueel al dan niet moge zijn, hij klinkt als een klein jongetje dat boos is omdat hij geen ijsje van zijn moeder krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:33 schreef Remake het volgende:
Steen goed?
Spinal steekt er met kop en schouders bovenuit kwa text.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe goed Spinal tekstueel al dan niet moge zijn, hij klinkt als een klein jongetje dat boos is omdat hij geen ijsje van zijn moeder krijgt.
Spinal rulezquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:33 schreef Remake het volgende:
Steen goed?
Spinal steekt er met kop en schouders bovenuit kwa text.
gaan ze nu ook al stoer doen over zoetermeer? tering...quote:Op maandag 18 mei 2009 01:05 schreef no1uknow het volgende:
Hier komt spinal wel hard. Wie die blanke gozer daarna is weet ik niet, ook verder nooit meer gezien in de N7N formatie.
ZOETERMEER!
Kom op, nummer komt uit het jaar 1999 ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
gaan ze nu ook al stoer doen over zoetermeer? tering...
btw: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA @ deze clip, en dat stemmetje en de 'r' van rapper Spinal...![]()
![]()
![]()
Moet je het voor de gein eens op vol volume in de auto er op knallen... Agressiefactor +10quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:59 schreef Buitendam het volgende:
Wat mij betreft wint het de originaliteitsprijs zeker niet, maar ze hebben wel talent, zeg.
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet je het voor de gein eens op vol volume in de auto er op knallen... Agressiefactor +10
Wakker worden met sterke koffie en deze shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |