Dat bedoel ik ja!quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[26-10] Definitie van Dopeheid 15 @ 013
Terror + hiphop = teringgaafquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het idee bevalt me enorm, ik vrees echter dat ik daamee redelijk alleen sta.
Beetje bouncen en meeschreeuwenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Terror + hiphop = teringgaaf
dus hoe was het daar; ik heb geen flauw idee wat ik van een steenconcert moet verwachten
(zat iedereen te dansen, of maakten ze een pit, zaten ze smooth de twaalfjarigen te playen etc)
Lekkere beat idd.. ik vind het ook grappig om te zien...''de meeste vieze meiden vind je in de kerk'' hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:38 schreef Syb-rund. het volgende:
haha, zo fout (wel weer een achterlijke dikke beat in het begin)
de entree van steen ook
Haha, wat een koning ook die Steenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:38 schreef Syb-rund. het volgende:
haha, zo fout (wel weer een achterlijke dikke beat in het begin)
de entree van steen ook
Tuurlijk, je kan er amper omheen tegenwoordigquote:Op woensdag 5 november 2008 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Bart, jij ook aan de Steen?
Geniaal die Steen
Hahaha, Steen sloopt die shit!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wat een koning ook die SteenIk ga hem binnenkort ook maar eens live zien.
Toch vraag ik me af, zou het nummer ook zo tof zijn als hij niet om de 3 woorden kanker zou zeggen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef Remake het volgende:
http://www.speedyshare.com/806228928.html
Steen - Kanker Talent
Nieuw, dus.
* edit, voor biogarde, ja deze kan legaal online.
Nee dat niet, maar de helft van zn nummers bestaat uit kanker; je kan het zien als een soort lijmstofquote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Remake het volgende:
Vind je het nummer dan tof omdat ie vaak kanker zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |