verwende jankerdquote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Jij hebt het over onsmakelijk veel kilometers, nou, dan denk ik snel aan ten minste twee continenten, niet aan een enkele nachttrein met wat voor en na vervoer.

Over zoek gesproken, waarom krijg ik voor Elke plek - Stockholm via die HAFAS cd geen uitkomst? Is dat normaal, doe ik wat fout of is die planner gewoon ruk. Anders kan ik natuurlijk nooit met goed fatsoen een rondje BG plannen.quote:Op zondag 16 september 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je e_d_s? Jij bent echt verdomd lastig zoek te spelen![]()

Via bahn.de krijg ik gewoon een route uit. Misschien een verouderde versie van Hafas op die cd?quote:Op zondag 16 september 2007 23:25 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Over zoek gesproken, waarom krijg ik voor Elke plek - Stockholm via die HAFAS cd geen uitkomst? Is dat normaal, doe ik wat fout of is die planner gewoon ruk. Anders kan ik natuurlijk nooit met goed fatsoen een rondje BG plannen.![]()

Nou... gebeurd er temminste eens een keer iets daar in het Noordenquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk die wisselstoring tussen Veenwouden en Zuidhorn. Ben vanochtend vroeg een uur langer onderweg geweest tussen Leeuwarden en Groningen.

Richting Kopenhagen en verder krijg ik die ook weleens ja. Gekkigheid, wil je naar het noorden, moet je vanuit Utrecht eerst naar Maastricht, en dan NOG verder naar het zuiden, voordat je eindelijk eens de goede kant op gaat....quote:Op zondag 16 september 2007 23:43 schreef Eix het volgende:
Planner gaf mij wel een erg tof uitkomstje. Blijkbaar rijd er een nachttrein Parijs - Hamburg. Als ik nu vertrek ben ik daar morgen vroeg.![]()
Normaal kom je vanuit Limburg nergens rond dit uur.Wist niet eens dat er nachttreinen reden rond Luik.
![]()

Tja, dat is gewoon pech hebbenquote:Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk die wisselstoring tussen Veenwouden en Zuidhorn. Ben vanochtend vroeg een uur langer onderweg geweest tussen Leeuwarden en Groningen.

Ja, dit zijn er redelijk veel jaquote:

Zo ongeveer ja. En inmiddels helemaal, Mery en Hony moesten nog opgehaald worden, maar dat is later goedgekomenquote:Op dinsdag 18 september 2007 06:24 schreef Duvel het volgende:
Ah, je hebt heel Luxemburg - Luik zo ongeveer gefotografeerd!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |