Nou, ik denk dat er vanaf zondag één Protosje de vloot Veetjes komt versterken. Verder zwerft die grijze van FTD ook nog rond in Amf. Het zal beslist niet zo zijn dat er na zaterdag ineens alleen nog maar Protossen rijden lijkt mequote:Op donderdag 20 september 2007 19:47 schreef De_Hertog het volgende:
Na de boete is het ineens opgeschoten:
[..]
http://www.nu.nl/news/124(...)euwe_treinen_in.html
Nee precies, vandaarquote:Op donderdag 20 september 2007 21:37 schreef Duvel het volgende:
Zoveel hebben ze er ook nog niet, toch?
'Treinen' zouden er meer dan één moeten zijn, bedoel je?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, vandaar
Maar dat artikel suggereert op z'n minst iets anders, vind ik
Om te beginnen jaquote:Op donderdag 20 september 2007 21:48 schreef De_Hertog het volgende:
'Treinen' zouden er meer dan één moeten zijn, bedoel je?
doet Connexxion hier ook met de bussen van VDL Berkhof hoor :pquote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om te beginnen jaVoorlopig is mij nog niets meer bekend dan dat er één blauwe van cxx in Nederland is, alsmede één grijze die in elk geval de afgelopen weken nog bezig was met testritten voor homologatie, en die eigendom is van FahrzeugTechnik Dessau. Lijkt me niet dat Cxx daar ineens mee gaat rijden. Maar we gaan het zien
Goed zo kerelquote:Op donderdag 20 september 2007 22:04 schreef Duvel het volgende:
En nog even voor Fles:
[afbeelding]
En een slechte close-up van het bordje:
[afbeelding]
Zijn er ondertussen toch echt 2, sinds 27 Augustus.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om te beginnen jaVoorlopig is mij nog niets meer bekend dan dat er een blauwe van cxx in Nederland is, alsmede één grijze die in elk geval de afgelopen weken nog bezig was met testritten voor homologatie, en die eigendom is van FahrzeugTechnik Dessau. Lijkt me niet dat Cxx daar ineens mee gaat rijden. Maar we gaan het zien
Nou ja, dat was op zich al wat langer bekend. Maar wat ik dan niet snap is dat het er nog steeds op zitquote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
Meer foto’s ja, van blonde Zweedse jongedames!![]()
Bah, ik zie net op de site van Nico Spilt dat een nieuwe ICMm al onder de grafitti zit. Godsgloeiende….![]()
![]()
http://www.nicospilt.com/20070915_7893.JPG
Kan, ik heb nog geen tweede gezienquote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef thats-me het volgende:
[..]
Zijn er ondertussen toch echt 2, sinds 27 Augustus.
Ze kregen het zelfs voor elkaar om de materieelplanning niet op orde te hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
achArriva heeft ook teweinig matterieel besteld zo blijkt
en die zitten al wat langer in het reizigers vervoor per spoor dacht ik zo
dat kan de NS ook niet :wquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kregen het zelfs voor elkaar om de materieelplanning niet op orde te hebben![]()
Dat aspect wordt danig overschat!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
Meer foto’s ja, van blonde Zweedse jongedames!![]()
Volgens mij zijn ze gewoon gespoten, ik kon in elk geval geen naden ontdekken die je op de 4226 en 4444 (en die andere beplakte gevallen) wel goed ziet.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat was op zich al wat langer bekend. Maar wat ik dan niet snap is dat het er nog steeds op zitOp de nieuwe ICMm's zit toch van die speciale turbofolie waar je alles zo vanaf spoelt?
![]()
Inderdaad, staat nu ook op de CXX-site:quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Als het goed is, moet xx 3 V'tjes inleveren en worden de 2 blauwe protossen op dienst ingezet en wordt de Barneveld Noord pendel verbust.
Voor de liefhebbers zit er ook nog een PDF'je bij met wanneer de Protos zou moeten rijden:quote:Vanaf zondag 23 september gaan er twee nieuwe treinen rijden op de Valleilijn Amersfoort - Ede-Wageningen. In aanvulling daarop heeft Connexxion nog 1 trein van de NS beschikbaar.
Omdat de opleiding van het personeel voor de nieuwe trein nog niet is afgerond, wordt de treindienst van zondag 23 september tot en met zaterdag 6 oktober aangepast.
Bussen in plaats van treinen
De treinen Barneveld Noord - Amersfoort v.v., Barneveld Noord vertrek -.16 en -.46 en Amersfoort vertrek -.01 en -.31 zullen niet rijden. In plaats daarvan rijden er bussen. U dient rekening te houden met een reistijd van ca. 25 minuten.
Tussen ca. 09.00 en ca. 15.00 uur vervallen de hele week (dus ook op zaterdag en zondag) treinen. Ook daarvoor wordt een bus ingezet.
Die nieuwe treinen noemen ze toch ook sprinters? Ik bedoel deze:quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
NS schaft nogeens 64 sprinterstellen aan voor 399 M euro
Zien die er hetzelfde uit als SGM(m), weet iemand dat?
Zo te zien is dit al een eerste nabestelling van die nieuwe stellen (die van die impressie hierboven inderdaad) die in 2008 zouden moeten komen. Blijkbaar hoeven die niet meer eerst uitgetest worden? De verwachting was toch dat men eerst zou wachten tot de kinderziektes daaruit zijn, en als ze bevallen dan pas een tweede serie bestellen. Maar niet dus. Of gaan er de laatste tijd zoveel V'tjes stuk, dat ze maar zo snel mogelijk nieuwe treinen willen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
NS schaft nogeens 64 sprinterstellen aan voor 399 M euro
Zien die er hetzelfde uit als SGM(m), weet iemand dat?
Voor de liefhebbers van corrupte en dode PDFjes jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:19 schreef ReisT het volgende:
Voor de liefhebbers zit er ook nog een PDF'je bij met wanneer de Protos zou moeten rijden:
http://www.reiziger.conne(...)alleilijn_sept07.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |