(Het eerste setje.)quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Noli. het volgende:
En gisteravond was het tweede paar leren slofjes klaar.
Hanne wou graag rode slofjes.. Nou, dat kan!
Voorpretbereiding
Klaar!![]()
Detailfoto
de knip heeft een boekje over en met patroontjes van poppenkleding, heel simpel, best leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:11 schreef ik80 het volgende:
Iemand een idee (en misschien bestat het wel helemaal niet) waar ik een cursus poppenkleertjes maken kan volgen, het liefst in de omgeivng nootdorp.
Een cursus zonnekindpop maken staat ook op mijn lijstje, maar dat kan alleen op woensdag in delft, en ja dan kan ik net niet.
dank je welquote:
ah oké ik snap hetquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Fan, ik vind ze prachtig, maar dit topic is wel bedoeld voor de dingen die een beetje met kinderen/kinderkamers te maken heeft.Dus de mickey's enzo kunnen prima, maar die wulpse dame heeft niet heel veel meer met OUD te maken.
Tenzij je erbij gaat verzinnen dat zij straks...
![]()
Sorry hoeft niet hoor, het is geen misdaad verder.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah oké ik snap hetik werd een beetje te enthousiast denk ik sorry
![]()
quote:als ik weer eens een stripfiguurtje heb gemaakt zal ik hem posten voor de rest lees ik gewoon af en toe stiekum mee want ik vind het wel leuk om te zien hoe creatief iedereen op zijn eigen manier is
om het af te leren dan nog even roger en jessica rabbit.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef maffemuts het volgende:
Ook ik als non-creativist was vorig jaar naarstig opzoek naar een kerstpakje voor mn toen 1 maand oude dochter, toen ik m niet in de winkel vond hem zelf maar gemaakt ( let op het was het eerste project van mij dus er zitten een paar kleine schoonheidsfoutjes in)
http://i232.photobucket.c(...)4112007/DSC01654.jpg
*edit plaatje zou de layout niet ten goede komen dus dan maar het linkje*
hoeveel topics ga je nu nog openen met die verfkunsten van je?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah oké ik snap hetik werd een beetje te enthousiast denk ik sorry
![]()
als ik weer eens een stripfiguurtje heb gemaakt zal ik hem posten voor de rest lees ik gewoon af en toe stiekum mee want ik vind het wel leuk om te zien hoe creatief iedereen op zijn eigen manier is
om het af te leren dan nog even roger en jessica rabbit.....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knuffeltje voor al the kids
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel topics ga je nu nog openen met die verfkunsten van je?
ik kom ze echt overal tegen nu.
voor mijn gevoel begint het een beetje op spam te lijken
Kloptquote:Op zondag 6 juli 2008 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan niet eens een fatsoenlijke sjaal breien
ik vind het echt ongelooflijk dat je dat gebreid hebt.
max heeft toch ook wel eens een tomaat gehaakt ?
daar deed het me aan denken.
ook zo kunstig
Echt? Ook als je als kind zijnde al nooit verder kwam dan een barbie sjaal? Want dan wil ik het hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:09 schreef owlet het volgende:
Mooi, dat vestje! Mag ik vragen waar het patroon uit komt?
En moussy? Zoek een exemplaar van Stitch 'n Bitch en voor je het weet kan je breien
psssst... wil je mijn ravelryvriendje zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:08 schreef marlieske het volgende:
ravelry is zo leuk, kan je heel veel patronen vinden en ook zien hoe het echt word (anders als een mooi plaatje van site/boek) erg leuk zeker aanmelden!
Tuurlijk wat is je naam op ravelry? of zit je nog niet op ravelry?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:05 schreef owlet het volgende:
[..]
psssst... wil je mijn ravelryvriendje zijn?![]()
Ik wilde hetzelfde postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |