krijg vlektyfus, Als je moeder terug had van een tientje was ik je pa geweest snotneusquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:58 schreef oorsnot het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHA orgineel, kanker neus![]()
Blijkbaar wel...quote:
WTFquote:
Iemand die niet meer leeft:quote:
Dan zullen ze het wel druk hebbenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Iemand die niet meer leeft:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Vreselijk hoe kinderachtig mensen weer zijn in dit topic.... gelukkig ben ik het al gewend maar als dit op een meet zo zou gebeuren vielen er gewonden.
nou verspillen zou ik het niet willen noemen maar ik speel dat nog steeds heel erg vaak ja er blijven ook steeds dingen gebeuren die je niet verwacht heel erg leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef RTB het volgende:
[..]
Wow, na X aantal jaar blijf je nog steeds in je rol. Op IGF was je precies hetzelfde.......verspil je nog steeds je hele leven aan The Sims omdat je niet naar buiten durft?
Knul, wat zei ik nu? Punctuatie. En snel een beetje!quote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef Nitros het volgende:
[..]
nou verspillen zou ik het niet willen noemen maar ik speel dat nog steeds heel erg vaak ja er blijven ook steeds dingen gebeuren die je niet verwacht heel erg leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |