quote:Op donderdag 13 september 2007 21:01 schreef Nitros het volgende:
is het gebruikelijk dat hier zoveel gescholden wordt want ik heb het verder nog nergens zo erg meegemaakt als hier en ik vind soms dat jullie best wel ver gaan in scheldwoorden wanneer iemand eerst heel aardig doet en vervolgens de grond wordt ingeboord
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:11 schreef Adversaryzzr het volgende:
Moest ik vandaag bijdraaien op kassa. Meteen de tweede klant zo'n chagerijnig gedrocht zonder leven rond de 45 denk ik.
Nou ik alles keurig scannen. Vraag ik of ze nog een bonuskaart heeft geen antwoord... Open ze dr portomonee en geeft ze me 25 euro (totaal was 24.84). Doet ze d'r portomonee weer dicht en staat wat rond te kijken. Vraag ik nogmaals om bonuskaart. Nog geen reactie ik denk nouja dan he. Dus hoppa 2500 intypen en eurotekentje. Haal netjes het wisselgeld uit de lade. Trekt ze d'r portomonee open en geeft ze dr bonuskaart. Ik zo ja daar bent u nu te laat mee heb het ook twee keer gevraagd. Mens over de rooien![]()
Gaat ze naar de infobalie toe en staat ze mij ook nog eens te bschuldigen![]()
'Yougoslaaf'quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
mensen die op fok niks anders doen dan spelling controleren en corrigeren
Kut Yougoslaaf
tenzij je net ongesteld bent...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef crackhead het volgende:
Matige cassiere ben je als je daar al pissig om wordt.
Eenschquote:Op donderdag 13 september 2007 22:20 schreef marcel-o het volgende:
whahaha
k vind klanten echt prachtig..
al helemaal als ze saggo zijn, ga k extra vrolijk doen...vinden ze dan zooo irri
![]()
Hahah, en het mooiste is dat als ze de baas erbij halen ze je niks maken omdat je vrolijk bent en dus niks verkeerds doet, en het dus puur aan de klant ligtquote:
Je kunt ter oefening eens proberen zonder hulp van de kassa het terug te geven wisselgeld uit je hoofd uit te rekenen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen:
"Waarom praat je zoveel met je klanten, word je toch moe van?"
Ik
"Doe ik het niet, dán is het pas saai"
Ik doe niets anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt ter oefening eens proberen zonder hulp van de kassa het terug te geven wisselgeld uit je hoofd uit te rekenen.![]()
zoooooooo!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe niets anders.
Ik denk zelfs na hoeveel iets gaat kosten als de klant zegeltjes zou willen hebben.
phoe phoe, je bent vast de beste ah werknemer door heel nederlandquote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe niets anders.
Ik denk zelfs na hoeveel iets gaat kosten als de klant zegeltjes zou willen hebben.
Je kunt ook non-verbaal communiceren heur, kans dat de andere partij het begrijpt is nihil(tenzij doof)quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen:
"Waarom praat je zoveel met je klanten, word je toch moe van?"
Ik
"Doe ik het niet, dán is het pas saai"
Uit vervelingquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:01 schreef afraidtech het volgende:
[..]
phoe phoe, je bent vast de beste ah werknemer door heel nederland
Je had ook gewoon naar een andere kassa moeten gaanquote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef afraidtech het volgende:
Nou die AH medewerkers zijn prettig zeg.
ik zo even zak bolletjes gehaald en ik had beetje haast. dus ik zo naar de snel balie (of hoe heet dat) want moest ook nog akje marlboro halen, begint dat wijf te zeiken dat ik daar niet moest afrekenen, want mevoruw had het zo druk en had geen tijd voor mij.
dus ik ze dan moet je een bordje met deze kassa is gesloten neerzetten (want die stond er niet) begint ze weer te zeuren.
nou ja al met al is het nog wel goedgekomen.
dus ts niet zeuren en werk aan je klantvriendelijkheid.!
kloten ah altijd hetzelfde gezeur.
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb een blauwe maandag bij een tuincentrum gewerkt, man man wat een lomperikken heb je erbij zitten zeg. Ik heb sindsdien zelf meer begrip voor kassamedewerkers (en vooral voor de newbiesquote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Tellorian het volgende:
Dan klaagt deze AH medewerker nou ook maar eens...
Zouden alle mensen die op zondagochtend bij mij in de winkel komen, zich willen gedragen alsof ze iets in de richting van een opvoeding hebben gehad?
bvd
Is bij ons ook regelmatig gezegt hoor"wat is dit duur dat is bij ons veel goedkoper" medewerker( die soms de winkel runt wanneer de baas er niet is): dan ga je toch lekker daar naartoequote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb een blauwe maandag bij een tuincentrum gewerkt, man man wat een lomperikken heb je erbij zitten zeg. Ik heb sindsdien zelf meer begrip voor kassamedewerkers (en vooral voor de newbies)
Ik had ooit eens een klant die me vertelde dat de plantjes zo duur waren en dat ze elders goedkoper waren. Het was stervensdruk, dus ik schoof d'r plantjes opzij en zei 'nou dan zet je ze terug en ga je daar toch heen, volgende!'.
Ik denk dat als ik zelf niet weggegaan was daar m'n contact ook niet verlengd werd![]()
ik snap zowiezo de strekking van zulke opmerkingen niet, wat verwachten ze nou dat je dan zegt? 'Ok dan krijg je nu van mij 10% korting' ofzo?quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is bij ons ook regelmatig gezegt hoor"wat is dit duur dat is bij ons veel goedkoper" medewerker( die soms de winkel runt wanneer de baas er niet is): dan ga je toch lekker daar naartoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |