quote:Op donderdag 13 september 2007 20:11 schreef Adversaryzzr het volgende:
Moest ik vandaag bijdraaien op kassa. Meteen de tweede klant zo'n chagerijnig gedrocht zonder leven rond de 45 denk ik.
Nou ik alles keurig scannen. Vraag ik of ze nog een bonuskaart heeft geen antwoord... Open ze dr portomonee en geeft ze me 25 euro (totaal was 24.84). Doet ze d'r portomonee weer dicht en staat wat rond te kijken. Vraag ik nogmaals om bonuskaart. Nog geen reactie ik denk nouja dan he. Dus hoppa 2500 intypen en eurotekentje. Haal netjes het wisselgeld uit de lade. Trekt ze d'r portomonee open en geeft ze dr bonuskaart. Ik zo ja daar bent u nu te laat mee heb het ook twee keer gevraagd. Mens over de rooien![]()
Gaat ze naar de infobalie toe en staat ze mij ook nog eens te bschuldigen![]()
waarom begin je meteen met schelden lid Surveillance-Fiets misschien was het gewoon een misverstandje zoals wel vaker in de maatschappijquote:
Zoek een leven.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef Nitros het volgende:
[..]
waarom begin je meteen met schelden lid Surveillance-Fiets misschien was het gewoon een misverstandje zoals wel vaker in de maatschappij
Een misverstandje ?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef Nitros het volgende:
[..]
waarom begin je meteen met schelden lid Surveillance-Fiets misschien was het gewoon een misverstandje zoals wel vaker in de maatschappij
lid nitros... kap es heul snel met dat "lid"!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef Nitros het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee lid hello_moto1992 is er iets aan de hand wat je dwars zit?
Godverdomme typ eens niet van die balkenende taal manquote:Op donderdag 13 september 2007 20:25 schreef Nitros het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee lid hello_moto1992 is er iets aan de hand wat je dwars zit?
quote:Op maandag 10 september 2007 14:29 schreef Nitros het volgende:
kun je niet eens op ebay kijken daar komt vanalles voorbij lid Simsfan88
lolquote:Op maandag 10 september 2007 14:27 schreef Nitros het volgende:
wat een grote bobbel hopelijk gaat ie snel weg lid roelofjan
Alle samentrekkingen met 'kut~' worden in KLB als twee woorden geschreven lijkt het welquote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
Offtopic klacht: retards die kutwijf als 2 woorden schrijven
ik maakte daar geen grapje hoor lid Demon_Hunter maar wel fijn dat ik je een glimlach kan bezorgenquote:
mensen die op fok niks anders doen dan spelling controleren en corrigerenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
Offtopic klacht: retards die kutwijf als 2 woorden schrijven
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:01 schreef Nitros het volgende:
is het gebruikelijk dat hier zoveel gescholden wordt want ik heb het verder nog nergens zo erg meegemaakt als hier en ik vind soms dat jullie best wel ver gaan in scheldwoorden wanneer iemand eerst heel aardig doet en vervolgens de grond wordt ingeboord
tering moegool! Vuile tyfusjoodquote:Op donderdag 13 september 2007 21:01 schreef Nitros het volgende:
is het gebruikelijk dat hier zoveel gescholden wordt want ik heb het verder nog nergens zo erg meegemaakt als hier en ik vind soms dat jullie best wel ver gaan in scheldwoorden wanneer iemand eerst heel aardig doet en vervolgens de grond wordt ingeboord
waarom doe je nu ook zo gemeen tegen mij lid Het_Jodenkoek kan het niet wat normaler of moet ik dan in een ander subforum zijn waar er minder gescheld is als iemand dit subforum heeft laat het dan weten want dan ga ik daar wat rondscharrelenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
tering moegool! Vuile tyfusjood
gaat heen lid Nitros .. vuilak! stuk onbenul ! zoek een ander subforum!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Nitros het volgende:
[..]
waarom doe je nu ook zo gemeen tegen mij lid Het_Jodenkoek kan het niet wat normaler of moet ik dan in een ander subforum zijn waar er minder gescheld is als iemand dit subforum heeft laat het dan weten want dan ga ik daar wat rondscharrelen
Dit is KLB, hier wordt gescholden. Dat kan op TS, met TS mee op wat de klacht ook is en natuurlijk op vervelende users zoals jij die iedereen met lid aanspreken.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Nitros het volgende:
[..]
waarom doe je nu ook zo gemeen tegen mij lid Het_Jodenkoek kan het niet wat normaler of moet ik dan in een ander subforum zijn waar er minder gescheld is als iemand dit subforum heeft laat het dan weten want dan ga ik daar wat rondscharrelen
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:01 schreef Nitros het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:11 schreef Adversaryzzr het volgende:
Moest ik vandaag bijdraaien op kassa. Meteen de tweede klant zo'n chagerijnig gedrocht zonder leven rond de 45 denk ik.
Nou ik alles keurig scannen. Vraag ik of ze nog een bonuskaart heeft geen antwoord... Open ze dr portomonee en geeft ze me 25 euro (totaal was 24.84). Doet ze d'r portomonee weer dicht en staat wat rond te kijken. Vraag ik nogmaals om bonuskaart. Nog geen reactie ik denk nouja dan he. Dus hoppa 2500 intypen en eurotekentje. Haal netjes het wisselgeld uit de lade. Trekt ze d'r portomonee open en geeft ze dr bonuskaart. Ik zo ja daar bent u nu te laat mee heb het ook twee keer gevraagd. Mens over de rooien![]()
Gaat ze naar de infobalie toe en staat ze mij ook nog eens te bschuldigen![]()
'Yougoslaaf'quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
[..]
mensen die op fok niks anders doen dan spelling controleren en corrigeren
Kut Yougoslaaf
tenzij je net ongesteld bent...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:04 schreef crackhead het volgende:
Matige cassiere ben je als je daar al pissig om wordt.
Eenschquote:Op donderdag 13 september 2007 22:20 schreef marcel-o het volgende:
whahaha
k vind klanten echt prachtig..
al helemaal als ze saggo zijn, ga k extra vrolijk doen...vinden ze dan zooo irri
![]()
Hahah, en het mooiste is dat als ze de baas erbij halen ze je niks maken omdat je vrolijk bent en dus niks verkeerds doet, en het dus puur aan de klant ligtquote:
Je kunt ter oefening eens proberen zonder hulp van de kassa het terug te geven wisselgeld uit je hoofd uit te rekenen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen:
"Waarom praat je zoveel met je klanten, word je toch moe van?"
Ik
"Doe ik het niet, dán is het pas saai"
Ik doe niets anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt ter oefening eens proberen zonder hulp van de kassa het terug te geven wisselgeld uit je hoofd uit te rekenen.![]()
zoooooooo!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe niets anders.
Ik denk zelfs na hoeveel iets gaat kosten als de klant zegeltjes zou willen hebben.
phoe phoe, je bent vast de beste ah werknemer door heel nederlandquote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe niets anders.
Ik denk zelfs na hoeveel iets gaat kosten als de klant zegeltjes zou willen hebben.
Je kunt ook non-verbaal communiceren heur, kans dat de andere partij het begrijpt is nihil(tenzij doof)quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg vandaag te horen:
"Waarom praat je zoveel met je klanten, word je toch moe van?"
Ik
"Doe ik het niet, dán is het pas saai"
Uit vervelingquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:01 schreef afraidtech het volgende:
[..]
phoe phoe, je bent vast de beste ah werknemer door heel nederland
Je had ook gewoon naar een andere kassa moeten gaanquote:Op donderdag 13 september 2007 23:28 schreef afraidtech het volgende:
Nou die AH medewerkers zijn prettig zeg.
ik zo even zak bolletjes gehaald en ik had beetje haast. dus ik zo naar de snel balie (of hoe heet dat) want moest ook nog akje marlboro halen, begint dat wijf te zeiken dat ik daar niet moest afrekenen, want mevoruw had het zo druk en had geen tijd voor mij.
dus ik ze dan moet je een bordje met deze kassa is gesloten neerzetten (want die stond er niet) begint ze weer te zeuren.
nou ja al met al is het nog wel goedgekomen.
dus ts niet zeuren en werk aan je klantvriendelijkheid.!
kloten ah altijd hetzelfde gezeur.
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb een blauwe maandag bij een tuincentrum gewerkt, man man wat een lomperikken heb je erbij zitten zeg. Ik heb sindsdien zelf meer begrip voor kassamedewerkers (en vooral voor de newbiesquote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Tellorian het volgende:
Dan klaagt deze AH medewerker nou ook maar eens...
Zouden alle mensen die op zondagochtend bij mij in de winkel komen, zich willen gedragen alsof ze iets in de richting van een opvoeding hebben gehad?
bvd
Is bij ons ook regelmatig gezegt hoor"wat is dit duur dat is bij ons veel goedkoper" medewerker( die soms de winkel runt wanneer de baas er niet is): dan ga je toch lekker daar naartoequote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb een blauwe maandag bij een tuincentrum gewerkt, man man wat een lomperikken heb je erbij zitten zeg. Ik heb sindsdien zelf meer begrip voor kassamedewerkers (en vooral voor de newbies)
Ik had ooit eens een klant die me vertelde dat de plantjes zo duur waren en dat ze elders goedkoper waren. Het was stervensdruk, dus ik schoof d'r plantjes opzij en zei 'nou dan zet je ze terug en ga je daar toch heen, volgende!'.
Ik denk dat als ik zelf niet weggegaan was daar m'n contact ook niet verlengd werd![]()
ik snap zowiezo de strekking van zulke opmerkingen niet, wat verwachten ze nou dat je dan zegt? 'Ok dan krijg je nu van mij 10% korting' ofzo?quote:Op zondag 16 september 2007 17:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is bij ons ook regelmatig gezegt hoor"wat is dit duur dat is bij ons veel goedkoper" medewerker( die soms de winkel runt wanneer de baas er niet is): dan ga je toch lekker daar naartoe
HA! Dan heb ik het TOCH gezegdquote:Op zondag 16 september 2007 17:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ik snap zowiezo de strekking van zulke opmerkingen niet, wat verwachten ze nou dat je dan zegt? 'Ok dan krijg je nu van mij 10% korting' ofzo?![]()
Als er geen mensen in een supermarkt werken, waar kocht jij dan je vreten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Wen er maar alvast aan want dit zal niet de laatste zijn.
Dit hoort gewoon bij je onderbetaalde flutbaantje
Omdat op internet de mensen lekker anoniem hun persoonlijke frustraties kunnen afreageren op andere mensen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Nitros het volgende:
[..]
omdat het niet jouw probleem is maakt het niet minderquote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef Adelante het volgende:
gelukkig zijn er nog echte problemen
Waar the fuck heb jij het nou weer over, ik zeg dat dit bij je baantje hoort.quote:Op maandag 17 september 2007 00:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als er geen mensen in een supermarkt werken, waar kocht jij dan je vreten?
AH![]()
ja ben ook een AH medewerker en zit ook soms achter de kassa en weet dus ook hoe ellendig klanten kunnen zijn.
Amen.
gut oh gut wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 17 september 2007 12:25 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het nou weer over, ik zeg dat dit bij je baantje hoort.
Take some responsibility bitch
Hoiquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
gut oh gut wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aanraken?
Na het zien van je foto, liever nietquote:Op maandag 17 september 2007 18:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
gut oh gut wat ben jij stoer zeg! Mag ik je aanraken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |