Jullie hebben toch niet aan dat knopje op de voeding aan de achterkant van de pc gezeten he?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, hij gaat gewoon niet aan... Zitten we hier met 100-en foto's![]()
Ja, ik blijf altijd terugkomen. Dat weten jullie onderhand toch wel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu weer terug bij Fok
De aan en uitknop neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet aan dat knopje op de voeding aan de achterkant van de pc gezeten he?
Dat had een collega een tijd geleden wel... die dacht dat pc dood was, bleek dat ze dat knopje had omgezet toen ze een USB-apparaat aansloot
Ja, de aan/uit-schakelaar van de voeding. Dus niet de normale knop waarmee je de pc aanzet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De aan en uitknop neem ik aan?
Ja, daar hebben we aangezeten, maar dat helpt niet
Helpt ook niet, de voeding lijkt doodquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de aan/uit-schakelaar van de voeding. Dus niet de normale knop waarmee je de pc aanzet.
Wij ShowChatters hadden toch al besloten dat we die niet hoefde te zien, dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, hij gaat gewoon niet aan... Zitten we hier met 100-en foto's![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij ShowChatters hadden toch al besloten dat we die niet hoefde te zien, dus dat maakt niet uit!
Ik zelf heb niks besloten, dus dat gaat een beetje moeilijkquote:
Ik ging ze toch niet hier postenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij ShowChatters hadden toch al besloten dat we die niet hoefde te zien, dus dat maakt niet uit!
Wat een boefje is het toch.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:30 schreef Svensational het volgende:
Dizer is trouwens de initiator van het hele no-photo gebeuren, MB en Re.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:30 schreef Svensational het volgende:
Dizer is trouwens de initiator van het hele no-photo gebeuren, MB en Re.
quote:
The monkey always comes out of the sleeve, Dizziequote:
Ik heb alleen magere joghurt in huis en brood. Ik heb trek in iets lekkersquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
The monkey always comes out of the sleeve, Dizzie.
quote:
Jij zegt dat je foto's wil zien, Sven zegt van niet, de aap komt volgens Sven dus uit de mouwquote:
Ik was effe vergeten dat Dizer een allochtoon isquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
De aap uit de mouw komen is een Nederlandse uitdrukking. Deze uitdrukking wordt gebruikt wanneer iets ineens duidelijk wordt, of als eindelijk iemands ware bedoeling of karakter blijkt.
De aap komt uit de mouw!quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik was effe vergeten dat Dizer een allochtoon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |