Ik kan wel rijden, maar bij zo'n rij-examen ben je zo afhankelijk. Heb foutloos gereden op dat invoegen na. Hij had me ook weer even terug de snelweg op kunnen sturen om te laten zien of ik het daadwerkelijk niet beheers. Stapte uit de auto met het gevoel dat ik geslaagd was, maar het mocht niet zo zijn. Moet dit keer om 0900, dus een uur later. Heeft het voordeel dat het niet zo druk is op de snelweg, maar de kans is nu wel groter dat je de stad in moet rond die tijd. Weet niet of dat zo fijn isquote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef MartijnTP het volgende:
Succes![]()
(klagen voordat iets gebeurd is)
ik verdiende het ookquote:Op donderdag 13 september 2007 18:55 schreef Paaul het volgende:
Ik heb het lekker in één keer gehaald!![]()
Succes morgen![]()
Je hoeft ook niet helemaal foutloos te rijden. Ik had ook een foutje gemaakt... Bij wegwerkzaamheden op mijn rijbaan moest ik naar de rijbaan voor de tegenliggers en toen vergat ik richting aan te geven... Maar toch geslaagd. Ik duim voor jequote:Op donderdag 13 september 2007 18:54 schreef Eamon het volgende:
[..]
Ik kan wel rijden, maar bij zo'n rij-examen ben je zo afhankelijk. Heb foutloos gereden op dat invoegen na. Hij had me ook weer even terug de snelweg op kunnen sturen om te laten zien of ik het daadwerkelijk niet beheers. Stapte uit de auto met het gevoel dat ik geslaagd was, maar het mocht niet zo zijn. Moet dit keer om 0900, dus een uur later. Heeft het voordeel dat het niet zo druk is op de snelweg, maar de kans is nu wel groter dat je de stad in moet rond die tijd. Weet niet of dat zo fijn is![]()
Ik moest dus uiteinelijk snelheid minderen omdat er achter me een gat kwam. Toen "hinderde" ik de auto's achter me op de invoegstrook[ oid. Eerder was er geen plaats, het was 0800 en heel de linkerrijbaan zat vol. Het was volgens die man een mondelinge ingreep omdat hij zei dat ik tempo moest houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:56 schreef PeZu het volgende:
uhm de invoegstrook mag je gewoon tot het einde gebruiken, sterker nog als iedereen wat meer door reed dan waren er wbt invoegen minde rproblemen dus beetje raar verhaal dit
Als je geen Ajacied zou zijn was ik de weddenschap aangegaanquote:Op donderdag 13 september 2007 19:02 schreef Houniet het volgende:
wedden dat je morgen een topic opent over dat je geslaagd bent
Ik ook. Ik had geluk met m'n eximanitorquote:Op donderdag 13 september 2007 18:55 schreef Paaul het volgende:
Ik heb het lekker in één keer gehaald!![]()
Succes morgen![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:54 schreef Eamon het volgende:
[..]
Ik kan wel rijden, maar bij zo'n rij-examen ben je zo afhankelijk. Heb foutloos gereden op dat invoegen na. Hij had me ook weer even terug de snelweg op kunnen sturen om te laten zien of ik het daadwerkelijk niet beheers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |