Gewoon geluk gehad die vent,, en in '88 ook dat ie Gullit hadquote:Op donderdag 13 september 2007 19:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als hij Cruijff niet als speler had gehad, stond hij niet eens op deze lijst
Ja en Berry van Aerlequote:Op donderdag 13 september 2007 21:40 schreef DAMH het volgende:
[..]
Gewoon geluk gehad die vent,, en in '88 ook dat ie Gullit had
Ik verbaas me eerder over de positie van Wenger.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Absurd trouwens dat Ferguson zo hoog staat. Heeft met 2 clubs een EC gewonnen. Ok. Maar er zijn coaches die meer hebben gepresteerd.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:40 schreef DAMH het volgende:
[..]
Gewoon geluk gehad die vent,, en in '88 ook dat ie Gullit had
Is misschien ook wel vreemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik verbaas me eerder over de positie van Wenger.
Wenger staat helemaal absurd hoog, wat heeft die man nu Europees gezien gewonnen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Absurd trouwens dat Ferguson zo hoog staat. Heeft met 2 clubs een EC gewonnen. Ok. Maar er zijn coaches die meer hebben gepresteerd.
Ja die had er ook bij gemoeten!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ahum. Wat dacht je van Vic Buckingham? Wel eens van gehoord?
Buiten Arsenal ook met Monaco.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Wenger staat helemaal absurd hoog, wat heeft die man nu Europees gezien gewonnen.
Ik zeg nergens dat hij op die lijst hoort.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:59 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja die had er ook bij gemoeten!
![]()
Waarschijnlijk omdat hij binnen een tijdsbestek van slechts enkele jaren alles won wat hij kon winnen. Hij was een onbennulig voetballertje, is pas 6 jaar bezig als trainer, en heeft nu al een enorme impact gemaakt op het voetbal, al dan niet geliefd. Dan moet je wel erg goed zijn.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, Mourinho nu al zo hoog. Kut lijstjes.
Zijn bijnaam was als speler al Der weltmeister.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |