quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef DSS24 het volgende:
Gefeli........
die suffe smiley gebruiken is het toppunt van stoer zijn zekerquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef DSS24 het volgende:
Gefeli........
Het zou een stuk triester zijn als ik een kloon ervoor aangemaakt had, toch?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:57 schreef Rekkie het volgende:
20
En dan verwacht je ook nog een felicitatie?
LUL
ja, hoezo?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:52 schreef Herald het volgende:
[..]
die suffe smiley gebruiken is het toppunt van stoer zijn zeker
Ik heb geen 'wijf' --> het spijt me zeer. Amsterdam heeft genoeg vrouwen die aan jouw eisen voldoen denk ik. Je zult wel snel tevreden zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je wijf kan een beurt krijgen, that's it. (mits tongpiercing, blond en aantrekkelijk)
dan zullen we maar niet vragen waarom jij geen wijf hebtquote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik heb geen 'wijf' --> het spijt me zeer. Amsterdam heeft genoeg vrouwen die aan jouw eisen voldoen denk ik. Je zult wel snel tevreden zijn![]()
Dankjewel hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan zullen we maar niet vragen waarom jij geen wijf hebt
denk dat zelfs die wijven jou niet willen hebben, want zelfs die hebben nog eisen.. en als je daar al niet aan voldoet... sterkte
I rest my case!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik heb geen 'wijf' --> het spijt me zeer. Amsterdam heeft genoeg vrouwen die aan jouw eisen voldoen denk ik. Je zult wel snel tevreden zijn![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef Koploperkopper het volgende:
U.N.K.L.E. is zeer tov-ve muzeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |