quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef AirwiN het volgende:
@P: Dat Lisa Gerrard vind ik helemaal niks overigens... Heb een paar nummers geluisterd, de nummer op zich gaan wel, maar die stem... *koude rilling* En geen 'oh, wat mooi' koude rilling...![]()
Klinkt nog best cool eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef AirwiN het volgende:
Voor jullie... om tot rust te komen...
Tofquote:
Beter!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Van Den Haag naar Den Haag (centrum).
Goed plan, even brood halenquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Eerst wat eten..tosti lijkt me wel wat![]()
Omdat je sympathiek mee ging hardlopen vanochtendquote:
Balenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:08 schreef Xilantof het volgende:
@PdeHoog: vanmiddag moet ik helaas m'n pa van 't vliegveld plukken, dus dat gaat 'm niet worden...
Ik ben serieus wel een beetje jaloers op je hahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:08 schreef Xilantof het volgende:
@PdeHoog: vanmiddag moet ik helaas m'n pa van 't vliegveld plukken, dus dat gaat 'm niet worden...
@..bennie: ja! echt zo tof!![]()
Vertel?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:15 schreef freud het volgende:
Mooie plaat P!!
Mijn dag begon ook erg goed! Lekker hardgelopen, en ook goed nieuws in mijn mailboxje.
Als het definitief is OK? En nee, het is niet zo major als Xil zijn internationale band cd cover hoes foto ding iets.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:56 schreef freud het volgende:
[..]
Als het definitief is OK? En nee, het is niet zo major als Xil zijn internationale band cd cover hoes foto ding iets.
Tour de Japon is een Japans project dat de themamuziek van een aantal Final Fantasy spellen heeft omgezet in een uitvoering voor orkest. Het origineel van dit nummer vind ik erg mooi. Deze versie had ik toevallig net aanstaan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt nog best cool eigenlijk
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tour de Japon is een Japans project dat de themamuziek van een aantal Final Fantasy spellen heeft omgezet in een uitvoering voor orkest. Het origineel van dit nummer vind ik erg mooi. Deze versie had ik toevallig net aanstaan.
Heb wel de hele CD meteen maar even gedownload ter evaluatie...
Helaasch geen hardlopen, moet nog minstens een dag herstellen van het kraken en dan mag er niet getraind wordenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:07 schreef freud het volgende:
[..]
Omdat je sympathiek mee ging hardlopen vanochtend. Alleen verkeerde stad
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |