quote:Op maandag 17 september 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
Voor iedereen die heeft meegeleefd, bedankt!
Het is niet voor niks geweest. Vanaf nu mag ik officieus de titel Meest Belachelijke Afstudeeropdracht voeren. Vanaf 12 oktober mag het ook officieel!
quote:Op maandag 17 september 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
Het is niet voor niks geweest. Vanaf nu mag ik officieus de titel MBA voeren. Vanaf 12 oktober mag het ook officieel!
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 september 2007 11:36 schreef AirwiN het volgende:
Het is niet voor niks geweest. Vanaf nu mag ik officieus de titel MBA voeren. Vanaf 12 oktober mag het ook officieel!
Ja dat is wel het nadeel dat je ze ook uit moet zoeken....quote:Op maandag 17 september 2007 11:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Ken het ergens van![]()
Bij het EK streetbike Freestyle twee weken terug heb ik in 2,5 dag ook rond de 1700 foto's geschoten.
Het enige nadeel is dat je al die foto's weer moet uitzoeken.
Je hebt nog wel gelijk ook, maar daar wil ik het nooit meer over hebben...quote:
quote:Op maandag 17 september 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog wel gelijk ook, maar daar wil ik het nooit meer over hebben...
Voorlopig ben je niet meer de enige master hier...![]()
Zal ik niet meteen 150 meter diep graven? Anders moet jij die resterende 100 meter nog omhoog klimmen...quote:Op maandag 17 september 2007 13:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Spit effe een gat van 50meter diep en ga er in zitten.... Dan wil ik wel op jouw niveau praten.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik niet meteen 150 meter diep graven? Anders moet jij die resterende 100 meter nog omhoog klimmen...
Wat heb je aan je pols? Tijd voor een leuke assistente in ieder geval...quote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef freud het volgende:
Weer een discussie op niveau zie ik. Net terug uit het ziekenhuis. Moet mijn pols intapen als ik enige belasting erop zet, dus ook bij fotograferen
. Oh, en dat intapen kan ik niet zelf
.
Er is vast wel iemand die het voor je wil doenquote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef freud het volgende:
Weer een discussie op niveau zie ik. Net terug uit het ziekenhuis. Moet mijn pols intapen als ik enige belasting erop zet, dus ook bij fotograferen
.
Zo ver woon je niet bij hem vandaan.....quote:Op maandag 17 september 2007 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je aan je pols? Tijd voor een leuke assistente in ieder geval...
Bij 'leuke' had je ook al kunnen afhaken overigens. Dat ben ik ook niet...quote:Op maandag 17 september 2007 14:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Zo ver woon je niet bij hem vandaan.....
O wacht ff ik lees het niet goed je bedoelde een assistente
quote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef freud het volgende:
Hahaha, jij wil te graag airwin. Het probleem zit in de botjes in mijn hand, en om dat op te lossen moet ik mijn pols HEEL strak intapen. Tricky verhaal, maar geloof me, irritant! Komt wel goed met dat intapen hoor.
Tijdelijk, maar wel iets van de komende maanden vrees ik... Botten moeten weer langzaam wennen aan hun normale plek.quote:Op maandag 17 september 2007 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijdelijk iets, of ga je hier de rest van je leven last van houden?
quote:Op maandag 17 september 2007 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik niet meteen 150 meter diep graven? Anders moet jij die resterende 100 meter nog omhoog klimmen...
Is dat nog steeds van die wasmachine?? Of hebbie wat anders gedaan?quote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef freud het volgende:
Hahaha, jij wil te graag airwin. Het probleem zit in de botjes in mijn hand, en om dat op te lossen moet ik mijn pols HEEL strak intapen. Tricky verhaal, maar geloof me, irritant! Komt wel goed met dat intapen hoor.
Hmmm....da's minder mooi zegquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef freud het volgende:
mag ik je een tip geven?quote:Op maandag 17 september 2007 14:17 schreef freud het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |