quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:10 schreef menesis het volgende:
Als ik het me goed herinner kun je vista sneller op laten starten door iets met een USB stick te doen. Dan leest hij tijdens het opstarten van die stick ipv HD en dat zou sneller zijn ofzo.
Heeft iemand dat al geprobeerd en is het echt sneller?
Rechtsklikken ergens op je desktop en zorgen dat hij de pictogrammen weergeeft... of anders gewoon naar Deze Computer gaan...quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef dubidub het volgende:
Waar staat de prullenbak? Ik ben hem kwijt
nee, werkt nietquote:Start => Control Panel => Network And Sharing Center en daar links klikken op Set up a connection or network??
configuratiescherm -> netwerkcentrumquote:Op zondag 16 september 2007 20:43 schreef amaranta het volgende:
bij xp heette het 'mijn netwerklocaties' maar dat kan ik bij vista nergens vinden...hoe heet hetdaar dan?
En waar vind ik hem onder deze computer?quote:Op zondag 16 september 2007 20:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Rechtsklikken ergens op je desktop en zorgen dat hij de pictogrammen weergeeft... of anders gewoon naar Deze Computer gaan...
Is mogelijk, alleen schakelt MS Aero uit en de updates.quote:Op zondag 16 september 2007 20:27 schreef Boschkabouter het volgende:
Is Vista eigenlijk ook illegaal te gebruiken, of wordt dat tegenwoordig onmogelijk gemaakt door Microsoft?
Ik wil namelijk vista proberen, en heb geen zin om te wachten tot ik em gratis krijg
Help en ondersteuning.quote:Op zondag 16 september 2007 20:43 schreef amaranta het volgende:
bij xp heette het 'mijn netwerklocaties' maar dat kan ik bij vista nergens vinden...hoe heet hetdaar dan?
dat werkt dus nietquote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
configuratiescherm -> netwerkcentrum
Aan de linkerkant, als je "mappen" open hebt ipv Favoriete koppelingen ofzoquote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
En waar vind ik hem onder deze computer?![]()
Gevonden !quote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Treveo het volgende:
[..]
Aan de linkerkant, als je "mappen" open hebt ipv Favoriete koppelingen ofzo
Kun je dan als ik later een gratis key krijg die dan wel gebruiken, of moet ik dan alles opnieuw installeren?quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is mogelijk, alleen schakelt MS Aero uit en de updates.
Geen idee eerlijk gezegd, nog niet geprobeert.quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Kun je dan als ik later een gratis key krijg die dan wel gebruiken, of moet ik dan alles opnieuw installeren?
Geniale exploit ook, dit wordt erg lastig om te blokken gezien het aantal Dell's dat in omloop is.quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef Devolution het volgende:
Er is trouwens een Vista Ultimate in omloop in 'het circuit' die gewoon werkt. Meer kan ik er niet over zeggen ivm de policy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |