Ik begon ooit op KDE maar daar ben ik snel weer vanaf gestapt. Was er nooit zo kapot van iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wow. ubuntu is way geiler dan kubuntu!
de inbegrepen nvidia drivers zijn driedubbele peop jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef CrustyClown het volgende:
Zwaar brakke NVIDIA drivers in ubuntu zeg. Zet je de restricted drivers aan, bam zwart scherm *****
Doe gewoon net als ik en speel alleen TTDquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:57 schreef maartena het volgende:
Ik zit nog steeds serieus te overwegen - eigenlijk al enige tijd - om mijn desktop om te zetten naar Linux. Maar wat me iedere keer tegenhoudt is het spelen van spellen onder Linux. Nu weet ik van Cedega en Wine, maar ik heb weinig zin om te betalen voor Cedaga als ik al een legaal Windows OS heb, en de comptabiliteit van Wine is vaal ook niet perfect.
Ik heb een hekel aan rebooten (tijdsverspilling), dus ik wil niet voor een spelletje "even" naar Windows booten ofzo..... mijn Windows bak staat nu ook 24/7 aan, en ik reboot hoogstens 1 of 2 keer per maand eens als er weer eens updates zijn.
Is er intussen al wat meer ontwikkeling op het gebied van Windows spellen draaiende krijgen onder Linux?
Inderdaad. Het werkt prima moet ik zeggen, maar ik ben toch te verknocht aan mijn windows-programmatjesquote:Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Doe gewoon net als ik en speel alleen TTD [afbeelding]
Volgens mij is dit het probleem wat veel meer mensen tegenhoudt om volledig over te stappen op Linux...
Die Cedega waar jij het over hebt is speciaal ontworpen voor gaming; wine is dat niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:57 schreef maartena het volgende:
Ik zit nog steeds serieus te overwegen - eigenlijk al enige tijd - om mijn desktop om te zetten naar Linux. Maar wat me iedere keer tegenhoudt is het spelen van spellen onder Linux.
Je hoeft niet te updaten naar 7.10quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ubuntu.
[knip]
Ik weet nog hoe ik heb zitten kloten in versies 5.xx tot 6.xx tot geluid goed werkte, en dat ga ik niet weer doen. Wat een beroerde update. Ik flikker het eraf en heb in Windows weer wat schijfruimte erbij.
Kom je nu mee. Na alle ellende van afgelopen weekend.quote:
Ga eens naar System, Administration, en dan Restricted Drivers Management. Kijken of je daar iets aan kan zettenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Zo, ben echt heel tevreden tot nu toe. Installatie was ontzettend makkelijk, daarna heb ik de machine bij m'n ouders thuis neer gezet en in het netwerk gehangen. Alles werkt prima, verder niets hoeven in te stellen. Ook erg fijn dat Terminal Server (via RDP) zo goed werkt, ik kan gewoon op m'n Windows server inloggen en m'n werk doen.
Enige minpunt op dit moment is dat het grafisch wat traag is. Een simpele powerpoint presentatie schokt al heel erg. Ik heb nog niet naar instellingen of drivers voor de videokaart gekeken, maar het zal daar wel aan liggen toch?
Restricted drivers aanzetten.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Enige minpunt op dit moment is dat het grafisch wat traag is. Een simpele powerpoint presentatie schokt al heel erg. Ik heb nog niet naar instellingen of drivers voor de videokaart gekeken, maar het zal daar wel aan liggen toch?
Nee, maar zelf bouwen is volgens mij een piece of cake.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
Is er ook een kant & klare VMWare appliance van deze versie verschenen?
Nieuwe VM, zet hem op Linux, ISO mounten en gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:35 schreef Jarno het volgende:
Mja, daar ben ik dan weer te bedonderd voor meestal. Maar goed, installeren moet een makkie zijn natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |