Moet je je wat gaan verdiepen in Monoquote:Op donderdag 13 september 2007 12:59 schreef Evenveel het volgende:
Daar kan ik niet in C# programmeren
Als ik de 'automatische update' gebruik, dan hoef ik niet al mijn al geinstalleerde zooi opnieuw te installeren en instellingen opnieuw te doen. Of wel??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Nu aan het installeren
update-manager -c-d
dus
werkte eerst twee keer niet bij mij, daarna wel
nee, inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Als ik de 'automatische update' gebruik, dan hoef ik niet al mijn al geinstalleerde zooi opnieuw te installeren en instellingen opnieuw te doen. Of wel??
Werkt weer ;)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
nee, inderdaad.
Echter heb ik het net geïnstalleerd, en werkt Amsn niet meer ...
1 2 3 | sudo apt-get install amsn sudo apt-get install autoremove |
Ik ben a/h upgradenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Werkt weer
Stappen:
[ code verwijderd ]
Dat is het!
"Terminal love baby"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:28 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ben het console stadium weer voorbij. Als het met knopjes kan, dan zal ik het zo doen ook. Desnoods maak ik er zelf een gui voor
compiz?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:18 schreef neggix het volgende:
Zo, eindelijk met 7.10 werkt m'n internet wel....
Weet iemand hoe je dat aanzet zodat je een vierkant krijgt, zoals in dat Youtube filmpje?? Geen idee de link maar misschien snappen mensen me
Weet ik hetquote:
zelfde hiero, combo's met ctrl-alt lukt ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:05 schreef neggix het volgende:
[..]
Weet ik hetIk heb nog niet met dit gewerkt... Ik kan wel doen alsof je tablad een papier is, en ik kan op 3 bureaubladen werken door te schuiven, maar dat andere lukt niet... Misschien met bepaalde knoppen ofzo??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |