quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voetballers die zich samen douchen
Volgens mij het best bewaarde geheim van Nederland. In menig herenteam wordt gegangbanged na de wedstrijd met hun plasservergelijk en plassergesabel![]()
![]()
En dan ook extra op mekaar wachten he met douchen. Ook als de een wat later de kleedkamer binnenstap om toch nog ff dat groepsgevoel te creeeren
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mij het best bewaarde geheim van Nederland. In menig herenteam wordt gegangbanged na de wedstrijd met hun plasservergelijk en plassergesabel![]()
![]()
En dan ook extra op mekaar wachten he met douchen. Ook als de een wat later de kleedkamer binnenstap om toch nog ff dat groepsgevoel te creeeren
Fantaseer je daarover als je in je eentje in de douche staat?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Mits je als enige man in een dameshockeyteam zit. Als je met 15 andere boeren in een voetbalteam zit, liever niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dude wtf ... naakt douchen met je teamgenoten ftw !
Het is wel voornamelijk voorbehouden aan onze mohammedaanse medemens.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:55 schreef michiel5 het volgende:
Begrijp ik uit verhaal van de TS dat alleen tijdens de ramadan met de onderbroek aan wordt gedouched? Of is het uit preutsheid?
Indien dat laatste, dat isniet exclusief voorbehouden aan moslims, maar goed, lekker bash topic zo.
Een beetje fallus spietst zo door zo'n Noord-Afrikaans onderbroekje heen!quote:Hoe dan ook, moet iedereen toch voor zich zelf weten?
Hoef je ook niet uit te kijken als je de zeep laat vallen
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
It's not about the size, it's about what you do with it,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |