Ik ken dr niet, dus dat suggereert dat die foto minstens 4 jaar oud is. Maar als je heel goed je best doet kan ik wel iemand vinden die haar kent. Maar dan moet je dinsdag of vrijdag maar langskomen, dan is je cover eindelijk blown.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
IR, ik wil met Alice T naar bed. Kan je dat regelen?
Je bent voor mijn gevoel ook cynischer dan goed voor je is, de laatste tijd.quote:
Ik ken haar anders.quote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef mane het volgende:
Komkom, Claudia reageert zoals ze altijd al doet. Net als iedereen hier trouwens.. Mensen zijn redelijk voorspelbaar.
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Nu wil ik dat graag eens zelf ervaren.quote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nick Drake is een Held, broer.
Het wordt tijd.quote:Op zondag 16 september 2007 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoord. Nu wil ik dat graag eens zelf ervaren.
Ja, dat is hij zeker.quote:Op zondag 16 september 2007 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nick Drake is een Held, broer.
Nog even en we worden sentimenteel.quote:Op zondag 16 september 2007 01:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet verzuurd. Nog sterker, ik heb met jullie allemaal het beste voor.
Oké, jij zit officieel te veel met je hoofd in de wolken.quote:Op zondag 16 september 2007 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kwade opzet is jou vreemd, broer. Dat weet ik.
Ja, we worden ouder IR. En de tijd vliegt, maar toch ook weer niet. Het is maar het beste om wat te drinken nu. Ik heb alleen nog champagne in huis, dus drink ik champagne.quote:Op zondag 16 september 2007 01:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er is een hoop gebeurd. Een hoop gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |