Ja hallo, dat zei ik toch.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef Z het volgende:
Palingen kruipen wel eens over land, ik denk dat je kat 'm zo tegen kwam, het lijkt me sterk dat je kat hem uit een sloot getrokken heeft.
Wat dacht je van met je nieuwe schoenen naar een concert van Paul Weller?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp dat het fijn is om nieuwe schoenen te hebben, maar is dit niet wat overdreven?
Nee, dit weekend. Morgen Paradiso, zaterdag Stadsschouwburg.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:11 schreef Gellius het volgende:
Dat is andere koek inderdaad. Dat concert was toch allang geweest?
Nieuwe halen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Frollo het volgende:
Mijn koffie smaakt naar afwasmiddel.
Niks 'ja maar'.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef Frollo het volgende:
Ja maar het is zo'n ding:
[afbeelding]
Wat een mooie kans om eens een kopje thee te drinken!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:51 schreef Frollo het volgende:
Ja maar...
En iemand zei toch 'flikker op' tegen 'm? Voor de broodnodige openlijke vijandigheid.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Gellius het volgende:
Alleen pope heeft zich onlangs in kwalificerende zin uitgelaten over deze topic, Frollo.
Dat was vast niet: 'Wat is het hier opwindend!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Gellius het volgende:
Alleen pope heeft zich onlangs in kwalificerende zin uitgelaten over deze topic, Frollo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |