Ach, vind het wel best als The Smiths - The Queen is Dead op #1 staat...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi anarchisten,
Ook dit jaar is er weer een FOK! album top 100 allertijden 2007 . En omdat die top 100 elk jaar een ongevarieerd stukje indie-nerdproza is lijkt het me tijd dat eens te gaan veranderen. Dus als jullie even massaal ook wat lijstjes indienen, al is het maar een top 10, dan wordt het misschien nog wel leuk ook dit jaar. En anders niet gaan zeuren straks dat de punk/hardcore ondervertegenwoordigd is natuurlijk
Einde dienstmededeling
Morgen!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef Yorrit het volgende:
NED 2 do 25-10-2007 22:50
There is no Authority but Yourself
Alexander Oey, VPRO
Een filmisch portret van het laatste Engelse punk-bolwerk 'Crass'(1977-1984). Deze anarchistische punkband was van een andere orde dan zijn tijdgenoten. The Sex Pistols en The Clash verkochten hun ziel aan grote platenmaatschappijen, Crass bleef daarentegen trouw aan anticommerciële idealen.
Crass bestaat nog steeds als een commune in een rustig plaatsje net buiten Londen, 'Dial House', een veilige haven voor die principiëlen die nog vasthouden aan de oude punk-slogan 'Do it yourself'.
There is no Authority but Yourself schetst een portret van een aantal oud-leden van Crass, zoals de voormalige drummer Penny Rimbaud en zanger Steve Ignorant die hun idealen nooit hebben losgelaten in een maatschappij, gericht op conformisme, consumptie en geld.
http://www.hollanddoc.nl/(...)leveringen/36798428/
Beetje jammer van die NOFX plaat dan, maar Serj daarentegen! Die plaat is echt zo erg tof. Idd niet punk/hardcore, maar wel erg vet. Wat een geweldige stem heeft die gast toch...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha @ nieuwe NOFX liveplaat. 30 minuten gelul, 30 minuten spelen. Ontzettend loos, eigenlijk is het een kutplaat. Maar wel leuk om naar te luisteren.
Niet punk/hc maar wel gaaf: die nieuwe soloplaat van Serj Tankian, zanger van System of a Down.
Ik heb nu wat livedingen gezien en dat is erg positief moet ik zeggen. En op plaat klinkt het ook allemaal lekker hoor. Iig, dat vind ik. :pquote:Op woensdag 7 november 2007 12:01 schreef Magereheinus het volgende:
Ik vind de Beatsteaks wel grappig. Heb ze op Lowlands '05 gezien als openingsact, was toen best tof. Maar op CD vind ik ze niet echt boeiend, paar nummers zijn leuk, daarna vind ik t saai worden.
Ik ben ook wel nieuwsgierig, wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef =HellFire= het volgende:
Niet punk/hc maar wel gaaf: die nieuwe soloplaat van Serj Tankian, zanger van System of a Down.
Ik ga 'm van het weekend even halen bij de Independent. Als het ook maar líjkt op Shock Troops ben ik een tevreden man. En dat het mijn vaders hadden kunnen zijn die daar op het podium staan: och. Bij sommige van die reünieconcerten vind ik het er wat treurig uitzien (Cockney Rejects ook, bierbuiken-punk.), maar boys will be boys enzo. En zolang Keith Richard het kan, kunnen zij het ook.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef vingerplant het volgende:
En jawel, ik heb de nieuwe Cock Sparrer binnen. Mijn persoonlijke streetpunk-helden zijn voor een deel inmiddels 50-plussers maar die nieuwe plaat sloeg toch wel in als een bom. Had er stiekem niet veel van verwacht, maar qua power (en zeker productie) overtreft hij met gemak de 2 jaren '90 platen
CSP geeft niet zoveel concerten meer, maar degene die ze nog doen (hoogstens enkele per jaar) zijn stuk voor stuk legendarisch. Als je ook maar enigszins liefhebber bent van deze band moet je ook de dubbel dvd "What You See Is What You Get" aanschaffen, verplichte kostquote:Op woensdag 7 november 2007 22:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ga 'm van het weekend even halen bij de Independent. Als het ook maar líjkt op Shock Troops ben ik een tevreden man. En dat het mijn vaders hadden kunnen zijn die daar op het podium staan: och. Bij sommige van die reünieconcerten vind ik het er wat treurig uitzien (Cockney Rejects ook, bierbuiken-punk.), maar boys will be boys enzo. En zolang Keith Richard het kan, kunnen zij het ook..
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Hopelijk zakt het podium in, kankerapen.
Jij valt er natuurlijk weer over dat het een commercieel boybandje is en nog meer van die puberale onzin.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Hopelijk zakt het podium in, kankerapen.
Hahah, The Decline staat er op.... Maar die stopt na een minuut.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef vingerplant het volgende:
Ooit een keer van Epitaph een promotapeje van The Beatsteaks in m'n handen gedrukt gekregen. Vond het niets en heb die band ook nooit meer geluisterd. Misschien toch nog maar eens een poging wagen dan.
Nieuwe liveplaat van NOFX vind ik nogal overbodig en al helemaal als ze een half uur van dat puberale gezwam erop hebben staan. Ze hebben de perfecte NOFX-liveplaat al lang gemaakt, waarom dan een nieuwe maken. Voor de nieuwe songs hoeven ze het niet te doen (behalve als ze The Decline compleet zouden spelen)
En jawel, ik heb de nieuwe Cock Sparrer binnen. Mijn persoonlijke streetpunk-helden zijn voor een deel inmiddels 50-plussers maar die nieuwe plaat sloeg toch wel in als een bom. Had er stiekem niet veel van verwacht, maar qua power (en zeker productie) overtreft hij met gemak de 2 jaren '90 platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |