abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:05:42 #251
184465 Migue
Sensuele man
pi_54745517
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 02:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Was ook een keer bij een stel Hardcore bands en toen gingen die kankerpubers hardcore dansen.

Die trend moeten ze ook verbieden, dat die bands dr ook niets van zeggen ook.
Gericht feet-first stagediven op die scenekids/emo's (allemaal hetzelfde ldfgjidfghdddfgAaaaaaaaaaaghhhhgagha!!11!)

@ vingerplant: ik ben multifunctioneel (maar wel man, tho), ik spuuw mijn gal en luister tegelijkertijd Framtid
pi_54755847
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 02:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Was ook een keer bij een stel Hardcore bands en toen gingen die kankerpubers hardcore dansen.

Die trend moeten ze ook verbieden, dat die bands dr ook niets van zeggen ook.
Heel gek idd dat bij n hardcoreband ook hardcore gedanst wordt ja.
  woensdag 21 november 2007 @ 12:30:27 #253
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54757986
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:00 schreef Krissinas het volgende:

[..]

Heel gek idd dat bij n hardcoreband ook hardcore gedanst wordt ja.
Dit is geen dansen, dit is trendgevoelig mongool doen: http://uk.youtube.com/watch?v=qACnquW0y_Y
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_54759832
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dit is geen dansen, dit is trendgevoelig mongool doen: http://uk.youtube.com/watch?v=qACnquW0y_Y
Ik dacht dat trends het nooit zo lang volhielden. De meeste van die moves deden ze 12 jaar geleden al. Ben het verder wel met je eens dat die kicks enzo een beetje heel erg overdreven zijn.

De enige échte hardcore moves video is natuurlijk die van Step Down van Sick Of It All
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 21 november 2007 @ 14:00:29 #255
117776 OFfSprngr
pi_54759935
Hehe.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_54760547
WOoow, loopt er iemand half te free runnen (springen tegen de muur op en dan gewoon verder beuken) in dat filmpje .
  woensdag 21 november 2007 @ 14:50:30 #257
117776 OFfSprngr
pi_54761136
Dat is dan nog wel cool, maar ook loos, wat heb je nu aan een flying sidekick als bij een concert bent.
.
.
pi_54761284
Ik heb een picture disc gekocht van The Damned. Vet toffe bedrukking op dat ding.

Maar die flying kicks en bla bla bla, waar is dat nou voor nodig, als je zo iemand het ziekenhuis in trapt is toch niet leuk.
  woensdag 21 november 2007 @ 22:06:23 #259
184465 Migue
Sensuele man
pi_54770401
Moet je maar niet naar een hardcoregig gaan als je gaat huilen van een schoen in je nek.
Mij hoor je toch ook niet huilen over mijn gebroken neus en gescheurde quadriceps (laatste had ik wel aan mijn eigen dwaasheid te danken, but still)?
Hoe harder de moves hoe harder de gig, zeg ik maar altijd Ik ga pas terugslaan als ik zie dat ik geraakt ben door een emo
pi_54770592
Haha, je vind je zelf wel een echte vent zeker?
pi_54771427
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:06 schreef Migue het volgende:
Moet je maar niet naar een hardcoregig gaan als je gaat huilen van een schoen in je nek.
Helemaal mee eens hoor, en ik maal ook niet om een kist in mijn nek meer of minder, maar aan de andere kant zorgt die instelling voor een self-fulfilling prophecy. Mensen die naar gigs komen, puur en alleen om heel erg die zuurstof te lijf te gaan, en al beginnen te flailen bij het fucking intropraatje, zeg maar.

Op den duur wordt het een parodie van zichzelf, en gaat het hele effect verloren in een parade van poseurs en capoeira-class dropouts.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54771599
Maar goed, die hele 'harder than thou'-attitude is sowieso mijn ding niet, dus ik houd lekker mijn ribbenkast intact en luister positive hardcore, zonder dat ik mijn mannelijkheid hoef te bewijzen tegenover schoenzolen in mijn gezicht, iedere keer dat Gorilla Biscuits opgaat. Heuj.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 21 november 2007 @ 23:17:10 #263
184465 Migue
Sensuele man
pi_54772585
Ik heb het inmiddels ook wel gezien. Als ik me uit wil sloven ga ik wel los in de sportschool, ben de puberteit inmiddels wel uit.
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef punkjunk het volgende:
Haha, je vind je zelf wel een echte vent zeker?
Dat sowieso.
  donderdag 22 november 2007 @ 01:38:03 #264
117776 OFfSprngr
pi_54775188
Als ik een voet in me nek wil ga ik wel weer Tae Kwon Do doen.

Als een mongool op je heen slaan heeft niets meer te maken met muziek.
.
.
pi_54776404
Geef mij maar Normaal, da's al mans zat met al dat gehoke. Elkaar het ziekenhuis intrappen is in mijn opinie niet zo fijn.
pi_54784107
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Als je ergens over wilt zeiken, laat je dan eerst ff beter informeren. Zo dansen is totaal geen trend en is echt al weet ik hoe lang aan de gang. Dat hoort gewoon bij bepaalde stromingen van hardcore. En t ziet er misschien wel heel erg agressief uit enzo, maar dat valt reuze mee hoor. Men let gewoon wel op elkaar en als er iemand is die gericht gaat staan beuken enzo, dan wordt ie binnen no-time duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is.
Bij hardcore komt er gewoon n onwijze berg energie vrij en shows zijn voor veel mensen ook echt n uitlaatklep voor veel dingen. En dat uit zich door zo te dansen. Als je naar een hardcoreshow gaat dan weet je dat er zo gedanst gaat worden, dus loop dan niet te janken. Ik ga toch ook niet janken als ik op n punkshowtje ben en en de hele tijd mensen tegen me aan staan te springen?

Denk ff na aub. Dat scheelt n hoop.
  donderdag 22 november 2007 @ 17:54:57 #267
117776 OFfSprngr
pi_54785366
Bullshit, het is gewoon uitermate vervelend en puberaal gedrag door als een mongool rond te gaan slaan, dat heeft nergens een plek, wil je je aggressie kwijt? ga je maar de pit in of een vechtsport doen.

En dan nog, bij Grindcore en Death Metal komt er nog meer energie kwijt en die lui ook niet als mongolen om zichzelf heen te schoppen.
.
.
  donderdag 22 november 2007 @ 19:59:44 #268
184465 Migue
Sensuele man
pi_54787815
De geur van metalheads is al pijnlijk zat.
Maar serieus, als je naar shows gaat weet je dat mensen zo uit hun dak kunnen gaan, zo gaat het al sinds dag één dat hardcore bestaat en zo hoort het ook altijd blijven te gaan. Als je er niet aan mee wilt doen ga je maar ergens aan de zijkant of achteraan staan, of thuis naar je plaetjes luisteren, niemand die je er raar voor aan zal kijken. Huilen over mensen die wel opgaan in de muziek, dát is hardcore onwaardig. Dan heb je niets te zoeken in het wereldje en ken je je geschiedenis duidelijk niet.
Je gaat toch ook niet in een oorlogsgebied wonen en dan huilen dat je achtertuin volligt met landmijnen?
pi_54792602
Oh gaan we weer krijgen dat metalheads stinken? Mijn god, ik denk dat er evenveel punkers zijn die stinken als metalheads ("ja, is slecht voor het milieu weet je, ik wil biologisch verantwoord zijn").

Overigens vind ik moshen zelf wel vet, zolang er maar geen gewonden vallen. Ik vind het trouwens ook belachelijk dat mensen stagediven/moshen juist om anderen te raken. Als je je uit wil leven moet je dat vooral doen, maar anderen hoeven daar geen slachtoffer van te worden.
pi_54792974
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:59 schreef Migue het volgende:
Maar serieus, als je naar shows gaat weet je dat mensen zo uit hun dak kunnen gaan, zo gaat het al sinds dag één dat hardcore bestaat en zo hoort het ook altijd blijven te gaan.
ben ik niet met je eens.. de 'normale' pit was echt veel eerder, je ziet pas de laatste paar jaar dat mensen meer dan een vierkante meter ruimte om zich heen nodig hebben om hun coole hardcore moves uit de kast te halen.. erg triest.. voornamelijk omdat als er een pit komt dat de eerste zijn die weg springen..
Hajeto!
pi_54793085
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 00:29 schreef Crack_david het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens.. de 'normale' pit was echt veel eerder, je ziet pas de laatste paar jaar dat mensen meer dan een vierkante meter ruimte om zich heen nodig hebben om hun coole hardcore moves uit de kast te halen.. erg triest.. voornamelijk omdat als er een pit komt dat de eerste zijn die weg springen..
Onzin, die moves waren er al in het midden van de jaren '90.
  vrijdag 23 november 2007 @ 04:11:20 #272
117776 OFfSprngr
pi_54794475
quote:
Op donderdag 22 november 2007 19:59 schreef Migue het volgende:
Maar serieus, als je naar shows gaat weet je dat mensen zo uit hun dak kunnen gaan, zo gaat het al sinds dag één dat hardcore bestaat en zo hoort het ook altijd blijven te gaan. Als je er niet aan mee wilt doen ga je maar ergens aan de zijkant of achteraan staan, of thuis naar je plaetjes luisteren, niemand die je er raar voor aan zal kijken. Huilen over mensen die wel opgaan in de muziek, dát is hardcore onwaardig. Dan heb je niets te zoeken in het wereldje en ken je je geschiedenis duidelijk niet.
Je gaat toch ook niet in een oorlogsgebied wonen en dan huilen dat je achtertuin volligt met landmijnen?
Ik ga ook uit mn dak tijdens een concert maar dat betekend nog niet dat ik een schop tegen me hoofd wil krijgen door een of andere hyper-mongool.
.
.
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:45:03 #273
184465 Migue
Sensuele man
pi_54806572
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 00:36 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Onzin, die moves waren er al in het midden van de jaren '90.
Jaren tachtig al. Tóen ging het er pas hard aan toe, dát was pas echt schandalig, niet alleen in de pit maar ook daar buiten.
pi_54809394
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:45 schreef Migue het volgende:

[..]

Jaren tachtig al. Tóen ging het er pas hard aan toe, dát was pas echt schandalig, niet alleen in de pit maar ook daar buiten.
Alleen was ik daar niet bij, ik spreek in alleen uit eigen ervaring

Zelf maar 1x echt los gegaan trouwens, toen ik door m'n toenmalige vriendinnetje was gedumpt tijdens een hardcorematinee in de GVH. Met Congress toen echt een aantal mensen flink gemeen (en bewust) geraakt, had ik een dag later toch wel spijt van Was overigens dat optreden waar die zangert in adamskostuum op het podium ging staan. Daarvoor had ik met m'n zatte kop Vincent Driven al een paar keer toegeschreeuwd dat hij niet moest lullen maar spelen
pi_54812904
Hey! Ik luister nog maar pas hardcore, ben er in contact mee gekomen via het Italiaanse label Traxtorm, kennen sommige van jullie vast wel. Ze hebben op hun myspace 2 players staan waar je veel nummers kunt beluisteren. Een aantal daarvan wil ik downloaden, maar via die site kan dat niet en op andere plaatsen kan ik ze ook niet vinden. Het gaat me vooral om nummers van Core Pusher en de samenwerking tussen Art of Fighters, Dj Tetta en DJ Nico of hoe ze ook precies heten. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')