Gericht feet-first stagediven op die scenekids/emo's (allemaal hetzelfde ldfgjidfghdddfgAaaaaaaaaaaghhhhgagha!!11!)quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Was ook een keer bij een stel Hardcore bands en toen gingen die kankerpubers hardcore dansen.
Die trend moeten ze ook verbieden, dat die bands dr ook niets van zeggen ook.![]()
Heel gek idd dat bij n hardcoreband ook hardcore gedanst wordt ja.quote:Op dinsdag 20 november 2007 02:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Was ook een keer bij een stel Hardcore bands en toen gingen die kankerpubers hardcore dansen.
Die trend moeten ze ook verbieden, dat die bands dr ook niets van zeggen ook.![]()
Dit is geen dansen, dit is trendgevoelig mongool doen: http://uk.youtube.com/watch?v=qACnquW0y_Yquote:Op woensdag 21 november 2007 11:00 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Heel gek idd dat bij n hardcoreband ook hardcore gedanst wordt ja.![]()
![]()
Ik dacht dat trends het nooit zo lang volhielden. De meeste van die moves deden ze 12 jaar geleden al. Ben het verder wel met je eens dat die kicks enzo een beetje heel erg overdreven zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dit is geen dansen, dit is trendgevoelig mongool doen: http://uk.youtube.com/watch?v=qACnquW0y_Y
Helemaal mee eens hoor, en ik maal ook niet om een kist in mijn nek meer of minder, maar aan de andere kant zorgt die instelling voor een self-fulfilling prophecy. Mensen die naar gigs komen, puur en alleen om heel erg die zuurstof te lijf te gaan, en al beginnen te flailen bij het fucking intropraatje, zeg maar.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:06 schreef Migue het volgende:
Moet je maar niet naar een hardcoregig gaan als je gaat huilen van een schoen in je nek.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef punkjunk het volgende:
Haha, je vind je zelf wel een echte vent zeker?
Als je ergens over wilt zeiken, laat je dan eerst ff beter informeren. Zo dansen is totaal geen trend en is echt al weet ik hoe lang aan de gang. Dat hoort gewoon bij bepaalde stromingen van hardcore. En t ziet er misschien wel heel erg agressief uit enzo, maar dat valt reuze mee hoor. Men let gewoon wel op elkaar en als er iemand is die gericht gaat staan beuken enzo, dan wordt ie binnen no-time duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dit is geen dansen, dit is trendgevoelig mongool doen: http://uk.youtube.com/watch?v=qACnquW0y_Y
ben ik niet met je eens.. de 'normale' pit was echt veel eerder, je ziet pas de laatste paar jaar dat mensen meer dan een vierkante meter ruimte om zich heen nodig hebben om hun coole hardcore moves uit de kast te halen.. erg triest.. voornamelijk omdat als er een pit komt dat de eerste zijn die weg springen..quote:Op donderdag 22 november 2007 19:59 schreef Migue het volgende:
De geur van metalheads is al pijnlijk zat.
Maar serieus, als je naar shows gaat weet je dat mensen zo uit hun dak kunnen gaan, zo gaat het al sinds dag één dat hardcore bestaat en zo hoort het ook altijd blijven te gaan.
Onzin, die moves waren er al in het midden van de jaren '90.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:29 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens.. de 'normale' pit was echt veel eerder, je ziet pas de laatste paar jaar dat mensen meer dan een vierkante meter ruimte om zich heen nodig hebben om hun coole hardcore moves uit de kast te halen.. erg triest.. voornamelijk omdat als er een pit komt dat de eerste zijn die weg springen..
Ik ga ook uit mn dak tijdens een concert maar dat betekend nog niet dat ik een schop tegen me hoofd wil krijgen door een of andere hyper-mongool.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:59 schreef Migue het volgende:
De geur van metalheads is al pijnlijk zat.
Maar serieus, als je naar shows gaat weet je dat mensen zo uit hun dak kunnen gaan, zo gaat het al sinds dag één dat hardcore bestaat en zo hoort het ook altijd blijven te gaan. Als je er niet aan mee wilt doen ga je maar ergens aan de zijkant of achteraan staan, of thuis naar je plaetjes luisteren, niemand die je er raar voor aan zal kijken. Huilen over mensen die wel opgaan in de muziek, dát is hardcore onwaardig. Dan heb je niets te zoeken in het wereldje en ken je je geschiedenis duidelijk niet.
Je gaat toch ook niet in een oorlogsgebied wonen en dan huilen dat je achtertuin volligt met landmijnen?
Jaren tachtig al. Tóen ging het er pas hard aan toe, dát was pas echt schandalig, niet alleen in de pit maar ook daar buiten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:36 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Onzin, die moves waren er al in het midden van de jaren '90.
Alleen was ik daar niet bij, ik spreek in alleen uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:45 schreef Migue het volgende:
[..]
Jaren tachtig al. Tóen ging het er pas hard aan toe, dát was pas echt schandalig, niet alleen in de pit maar ook daar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |