Je vraagt niet eens om schaamhaarfoto's.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Herald het volgende:
op sommige filmpjes vind ik hem best een lekker wijf
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Herald het volgende:
frappant dat jij daar steeds over begint, aangezien toen je zelf weer even zwart was niets anders deed dan zeiken en zeuren in FB en hard janken als je geen antwoord kreeg naar je smaak, maar om zelf als crew eens te zeggen waarom er 2 jaar geleden 21 topics in 8 maanden tijd (dus elke 11 dagen) over hetzelfde onderwerp open mochten blijven doe je niet. Blijkbaar vind je het als crew ineens wel normaal om een user niet te beantwoorden.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:26 schreef static het volgende:
Je vraagt niet eens om schaamhaarfoto's.
Verder nog iets?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:39 schreef Herald het volgende:
omdat je dat soort reacties maakt sinds mijn FB topic zeg over dubbele topics eh waar jij als crew weigerde om normaal antwoord te geven, maar in plaats daarvan twee jaar lang schaamhaargrapjes maakt alsof ik hoogst persoon alle schaamhaartopics ooit heb geopend op FOK! terwijl het aantal topics wat ik daarover heb geopend bizar weinig is.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:58 schreef static het volgende:
Op je kleine pikkie getrap, H.?
Wat heeft dit in gedesnaam met FB te maken? Een noodgreep bij gebrek aan beter?
Nu, 18 uur later bijna 5 miljoenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:35 schreef dubidub het volgende:
Mijn god, wat een flikkerBijna 4miljoen maal bekeken
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:34 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Seth Green's respons: http://www.youtube.com/watch?v=i2p1sJUHow4![]()
oooh mijn buik wat doe je!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef Elusive het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_crocker_alone_.html
Dus ik ben achterlijk..quote:Op zondag 16 september 2007 08:26 schreef tonks het volgende:
Als je die filmpjes echt leuk vind ben je echt achterlijk
Ik vind ze leukquote:Op zondag 16 september 2007 08:26 schreef tonks het volgende:
Als je die filmpjes echt leuk vind ben je echt achterlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |