Ik zie dat je het al gevonden hebt!quote:Op zondag 23 december 2007 14:45 schreef Gewas het volgende:
Hoi, ik heb een vraag. Waar is het topic gebleven waar je avatars kon aanvragen? Ik kan hem nergens vinden.
Edit, ik heb hem al gevonden.
dat zie ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 15:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zie dat je het al gevonden hebt! [afbeelding]
tip: kijk eens hier: Kaaskoppen in het buitenlandquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:18 schreef honda1990 het volgende:
Het grote Italia topic! is net gesloten, er is verwezen naar een ander topic. Alleen dit topic gaat meer over vakantie dan over nieuws, en wonen. Kan mijn topic weer open?
Honda
alsdus in de OP. Dus nee, vooralsnog gaat hij niet weer open.quote:Dit topic is gewijd aan het mooiste land op aarde: Italië. De cultuur, het eten, het voetbal en de mensen zijn 4 redenen om van het "heilige land" te houden. Dus, in dit topic mag gepraat worden over al wat Italië te bieden heeft.
Het eerdere centrale topic in TRV: Italië
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:34 schreef GentiluomoGC3 het volgende:
Tja, daar heb je wel gelijk in. Maar tot nu toe zit ik nog steeds zonder inspiratie.
Misschien dat je 'm kunt opengooien, dan zal ik me ver afhouden van alles wat op patsgedrag lijkt. Beloofd.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:16 schreef GentiluomoGC3 het volgende:
Hmmz, wil wel erbij helpen. Vooral omdat je ook een Haagse bent.
Waar zit je vriend dan? Hoe lang, en waarom zitten jullie niet bij elkaar?
Verkeerde FB topic? Ik denk dat je hier moet zijn: [FB] Met een ban en een borrel het nieuwjaar in.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:57 schreef Paramnesia het volgende:
Ongesteld Murp?
Oepsquote:Op donderdag 27 december 2007 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Verkeerde FB topic? Ik denk dat je hier moet zijn: [FB] Met een ban en een borrel het nieuwjaar in.
het waren er heel veel, dus was het nog wel rapquote:
Thanks!quote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef Piles het volgende:
Wat heb jij onder 'ctrl+v' #5
Wat heb jij onder je Ctrl+v #5 = te laat
Ah, jij ook hier..quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, jij ook hier..we mogen niet meer in de onz-FB
gelukkig had ik hier al 'n TVP
Hier is 't zelfs in de FB gezellig, zeker weten dat we hier blijven
Forum Opties | |
---|---|