quote:Op donderdag 13 september 2007 11:20 schreef Litso het volgende:
Wat bepaalt of een paard een paard is? Is een paard zonder poten een paard? En zonder hoofd?
Is een dood paard ook een paard?
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:31 schreef beelz het volgende:
Jij lult alleen maar slap, dat maakt je nog geen filosoof.
Ik denk dat de naam slechts een herkenning geeft, dus een paard zonder hoofd is ook een paard en een dood paard ook, nu kun je stellen dat het woord IS dan niet meer strookt, want het paard is niet meer, dan is iig het stoffelijk overschot nog iets dat je paard kunt noemen.quote:
Hangt van de interpetatie van ons bestaan af, het bestaan in zijn geheel is naar mijn denken als een boomzaadje, met al haar aftakkingen in de code opgeslagen, en elk object is en heeft aftakkingen van de kern, zo kun je alles terugvoeren naar de kern, en is alles altijd zo goed als de kern, alles is dus op zichzelf alles wat is.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is ons bestaan eindig of eeuwigdurend?
Het ei, want de dinosauriers hadden dezen al.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:29 schreef ruud.nl het volgende:
Wat was er eerder, de kip of het ei?
Wie heeft dat eerste ei dan gelegd?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het ei, want de dinosauriers hadden dezen al.
Ik kan dat niet lezen vriend.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef speknek het volgende:
Geef een bewijs in Gentzen’s snede-vrije sequenten calculus van
[afbeelding]
Argumentatieschema'squote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef speknek het volgende:
Geef een bewijs in Gentzen’s snede-vrije sequenten calculus van
[afbeelding]
Je was toch een logica genie?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan dat niet lezen vriend.
Nee een genie logica, oftewel genie logisch denken, niet een opgeleid kundige in formules.quote:
Dus een selfmade genie?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee een genie logica, oftewel genie logisch denken, niet een opgeleid kundige in formules.
Ik denk dat het een evolutionaire sprong was, hoe deze naar mijn vermoeden tot stand is gekomen ga ik hier niet behandelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:42 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Wie heeft dat eerste ei dan gelegd?
Ik? geen, ik herinner mensen liever zoals ze intact waren.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef BereNDD het volgende:
Als een geliefde van jou onthoofd zou worden en het hoofd en de romp liggen 10 meter uit elkaar, waar zou je als eerst naar toelopen om bij neer te knielen / vast te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |