Gelukkig is het niet jouw bruiloft.............quote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Mensen die 'leuke' stukjes willen opvoeren op mijn bruiloft staan na 12 seconden aan de verkeerde kant vd deur. Optiefen met je anti-grappige spelletjes uit de jaren 20.
Zure vent ben jij zeg, BAHquote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Mensen die 'leuke' stukjes willen opvoeren op mijn bruiloft staan na 12 seconden aan de verkeerde kant vd deur. Optiefen met je anti-grappige spelletjes uit de jaren 20.
verkapt-ik-ben-zogenaamd-gedistingeerd-postquote:Op donderdag 13 september 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
Pa en ma Tokkie gaan hertrouwen?
Pauperfeest
We hebben de eerste vrijwilligerquote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Pluk een willekeurige pauper van de straat en bied hem gratis bier en taart aan!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Helemaal niet. Die spelletjes waarbij 200 man moet kijken hoe 3 mensen zichzelf voor lul zetten terwijl 180 mensen tever weg staat om iets te zien of te horen verneuken gewoon de avond. Dan heb ik liever een knallend feest van begin tot eind.quote:
Oh, jij biedt je aan?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
We hebben de eerste vrijwilliger![]()
Dat is toch lachen? Moet het allemaal zo stijf en serieus?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
'en dan komen nu de collega's van Jannie!!! Zij gaan vanavond voor het bruidspaar een geheel zelf verzonnen lied zingen op de melodie van Guus Meeuwis's Kedeng Kedeng.'
Je begrijpt het niet. Het is een interactief spel iedereen moet meedoen en iedereen mag slaan met de natte handdoek.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die spelletjes waarbij 200 man moet kijken hoe 3 mensen zichzelf voor lul zetten terwijl 180 mensen tever weg staat om iets te zien of te horen verneuken gewoon de avond. Dan heb ik liever een knallend feest van begin tot eind.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef LENUS het volgende:
stijf en serieus?
mannen die alles neuken, ongeacht hoe of watquote:Op donderdag 13 september 2007 09:35 schreef Pegasus_rules het volgende:
Jaaa ik wil wel. Alleen als ik de bruid mag neuken
virgin-alertquote:Op donderdag 13 september 2007 09:35 schreef Pegasus_rules het volgende:
Jaaa ik wil wel. Alleen als ik de bruid mag neuken
Toffe avatar, welke game was dat ook alweer?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben blij dat mijn vrienden niet met zulke idiote ideeen komen voor mijn toekomstige bruiloft (mocht dat ooit gebeuren). Het is verdomme geen studentenfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |