Gelukkig is het niet jouw bruiloft.............quote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Mensen die 'leuke' stukjes willen opvoeren op mijn bruiloft staan na 12 seconden aan de verkeerde kant vd deur. Optiefen met je anti-grappige spelletjes uit de jaren 20.
Zure vent ben jij zeg, BAHquote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Mensen die 'leuke' stukjes willen opvoeren op mijn bruiloft staan na 12 seconden aan de verkeerde kant vd deur. Optiefen met je anti-grappige spelletjes uit de jaren 20.
verkapt-ik-ben-zogenaamd-gedistingeerd-postquote:Op donderdag 13 september 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
Pa en ma Tokkie gaan hertrouwen?
Pauperfeest
We hebben de eerste vrijwilligerquote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Pluk een willekeurige pauper van de straat en bied hem gratis bier en taart aan!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Helemaal niet. Die spelletjes waarbij 200 man moet kijken hoe 3 mensen zichzelf voor lul zetten terwijl 180 mensen tever weg staat om iets te zien of te horen verneuken gewoon de avond. Dan heb ik liever een knallend feest van begin tot eind.quote:
Oh, jij biedt je aan?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
We hebben de eerste vrijwilliger![]()
Dat is toch lachen? Moet het allemaal zo stijf en serieus?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
'en dan komen nu de collega's van Jannie!!! Zij gaan vanavond voor het bruidspaar een geheel zelf verzonnen lied zingen op de melodie van Guus Meeuwis's Kedeng Kedeng.'
Je begrijpt het niet. Het is een interactief spel iedereen moet meedoen en iedereen mag slaan met de natte handdoek.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die spelletjes waarbij 200 man moet kijken hoe 3 mensen zichzelf voor lul zetten terwijl 180 mensen tever weg staat om iets te zien of te horen verneuken gewoon de avond. Dan heb ik liever een knallend feest van begin tot eind.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef LENUS het volgende:
stijf en serieus?
mannen die alles neuken, ongeacht hoe of watquote:Op donderdag 13 september 2007 09:35 schreef Pegasus_rules het volgende:
Jaaa ik wil wel. Alleen als ik de bruid mag neuken
virgin-alertquote:Op donderdag 13 september 2007 09:35 schreef Pegasus_rules het volgende:
Toffe avatar, welke game was dat ook alweer?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben blij dat mijn vrienden niet met zulke idiote ideeen komen voor mijn toekomstige bruiloft (mocht dat ooit gebeuren). Het is verdomme geen studentenfeest.
Bekijk de URL van z'n webicon en je weet het.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Toffe avatar, welke game was dat ook alweer?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bekijk de URL van z'n webicon en je weet het.
Helemaal mee eens! Zo ging het op de bruiloft van mijn zus ook, ze hadden van tevoren al gezegd dat ze het absoluut niet op prijs stelden als er voordrachtjes zouden komen, die zijn er dan ook niet geweest en het feest was van begin tot einde geweldig. En het was verre van serieus en stijf daar... Met vreselijke voordrachtjes haal je juist de sfeer uit een avond. Is het net gezellig, komt er zo'n flauw gedoe... Het meeste haat ik nog de voordrachtjes die eten bevatten...quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die spelletjes waarbij 200 man moet kijken hoe 3 mensen zichzelf voor lul zetten terwijl 180 mensen tever weg staat om iets te zien of te horen verneuken gewoon de avond. Dan heb ik liever een knallend feest van begin tot eind.
Het is een trouwerij van twee mannen. Succes ermee!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:35 schreef Pegasus_rules het volgende:
Het ABCquote:Op donderdag 13 september 2007 10:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Zo ging het op de bruiloft van mijn zus ook, ze hadden van tevoren al gezegd dat ze het absoluut niet op prijs stelden als er voordrachtjes zouden komen, die zijn er dan ook niet geweest en het feest was van begin tot einde geweldig. En het was verre van serieus en stijf daar... Met vreselijke voordrachtjes haal je juist de sfeer uit een avond. Is het net gezellig, komt er zo'n flauw gedoe... Het meeste haat ik nog de voordrachtjes die eten bevatten...![]()
En het dan ook nog verdommen om 't uit hun hoofd te leren (23 wapperende blaadjes).quote:Op donderdag 13 september 2007 09:49 schreef Kreator het volgende:
'en dan komen nu de collega's van Jannie!!! Zij gaan vanavond voor het bruidspaar een geheel zelf verzonnen lied zingen op de melodie van Guus Meeuwis's Kedeng Kedeng.'
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij heeft de TS het over een interactief spel waarbij iedereen mag slaan met een natte handdoek. Allerminst stoffig toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Het is een interactief spel iedereen moet meedoen en iedereen mag slaan met de natte handdoek.
maar wel bijzonder kansloosquote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de TS het over een interactief spel waarbij iedereen mag slaan met een natte handdoek. Allerminst stoffig toch?
Truus heeft een stukje ingestudeerd mensen!! Kom er allemaal even bij staan, dit wordt hilarisch! Vervolgens zal Oom Gert het feest compleet maken met een eigen compositie op de panfluit en hierna zal onze goeie vriend Karel een van zijn mooiste gedichten oplezen. Over een uur of 3 kunt u dan genieten van een hapje en een drankje uit de keuken van Oma.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef patty het volgende:
[..]
Truus heeft een stukje ingestudeerd mensen!! Kom er allemaal even bij staan, dit wordt hilarisch! Vervolgens zal Oom Gert het feest compleet maken met een eigen compositie op de panfluit en hierna zal onze goeie vriend Karel een van zijn mooiste gedichten oplezen. Over een uur of 3 kunt u dan genieten van een hapje en een drankje uit de keuken van Oma.![]()
Helemaal volledig mee eens. Als ik ergens jeuk van krijg zijn het wel die "spontane" en vooral niet grappige stukjes die op elke bruiloft in 300 varianten voorbij komen. Als ik ooit ga trouwen, schop ik degene die daar mee komt hoogstpersoonlijk de deur uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:37 schreef Kreator het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef wise het volgende:
ik verwachte een hele andere inhoud toen ik TT las
hoezo roepen? gewoon doenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef Varr het volgende:
Wat ook een leuk idee is, maar dan moet je ongeveer 8 naakte mannen optrommelen. Dan storm je het podium op, en dan ga je met zijn 8en een circel om de bruid maken, vervolgens ga je langzaam dichterbij lopen en heel hard roepen "YOU LIKE BUKKAKE!" "YOU LIKE BUKKAKE!""YOU LIKE BUKKAKE!""YOU LIKE BUKKAKE!""YOU LIKE BUKKAKE!"
Kontneuken mrpanerai ??quote:Op donderdag 13 september 2007 10:00 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
mannen die alles neuken, ongeacht hoe of wat![]()
Die mannen zouden dus bij mij naakt de straat opgaan. Ga daar je flauwe spelletjes maar spelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef Varr het volgende:
Wat ook een leuk idee is, maar dan moet je ongeveer 8 naakte mannen optrommelen. Dan storm je het podium op, en dan ga je met zijn 8en een circel om de bruid maken, vervolgens ga je langzaam dichterbij lopen en heel hard roepen "YOU LIKE BUKKAKE!" "YOU LIKE BUKKAKE!""YOU LIKE BUKKAKE!""YOU LIKE BUKKAKE!""YOU LIKE BUKKAKE!"
Dus coolquote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef CupCakes het volgende:
Wat een gigantisch debiel spel.....
Altijd leuk.quote:
Voor een SBS6 kijker misschien wel, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |