Ducktapequote:Op donderdag 13 september 2007 08:42 schreef Pegasus_rules het volgende:
Ik heb een fucking hekel aan personen die een petje op het haar hebben staan, meestal schuin. Ziet er totaal niet uit. Ik heb dan altijd erge zin daar tegen aan te slaan, maar ja dan word je doodgeslagen........ Hoe zou dat petje in godsnaam nu kunnen blijven staan, vet haar ??
Klacht: Petjes op het haar
Was het een marrokaan? Zoja fietste die op z'n achterwiel?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:08 schreef OA het volgende:
Vanochtend zag ik er ook weer eentje lopen....![]()
Dat zijn dan Warokkanen hequote:Op donderdag 13 september 2007 09:08 schreef OA het volgende:
Vanochtend zag ik er ook weer eentje lopen....![]()
Over het algemeen Marokkanen, maar ook 'gewone' Nederlanders kunnen er wat van...![]()
Ja.quote:
Nee, hij stapte in een Golfje uit 1623...quote:Zoja fietste die op z'n achterwiel?
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
Nee, hij stapte in een Golfje uit 1623...![]()
Gedeukt en verroest aan alle kanten.. Maar wel met mooie velgen...![]()
Gejatte velgen ??quote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Nee, hij stapte in een Golfje uit 1623...![]()
Gedeukt en verroest aan alle kanten.. Maar wel met mooie velgen...![]()
Nee, een weger natuurlijk!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lol net zoiets als een wigger dus.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:19 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Gejatte velgen ??
Mist iemand zijn velgen ?
Heb je misschien Pics ?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:43 schreef TryX het volgende:
Dat is juist de echte vette ghetto style ja! Respectt je weetz!
De meeste FOK!kers komen wel eens buiten hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 09:50 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Heb je misschien Pics ?
Ik kan niets vinden op het internet om de fokkers te laten zien hoe gek het staat
Helaas heb je gelijk ook, die kutpetjes zie je overalquote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers komen wel eens buiten hoor. Kan me niet voorstellen dat je dit debiele fenomeen nog niet gezien hebt...
Westside!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:18 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand waar dit vandaan komt? Is er één of andere gangsta rapper geweest die dat deed ofzo?
http://www.superdudes.nl/mootje88/pics#10965389quote:Op donderdag 13 september 2007 09:50 schreef Pegasus_rules het volgende:
[..]
Heb je misschien Pics ?
Ik kan niets vinden op het internet om de fokkers te laten zien hoe gek het staat
'Westside Connection'? Als ik op foto's van die gasten google, vind ik er geen waar ze hun petje zo debiel dragen.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Westside!
Die nep rappers die alleen maar over geld, bitches en kijk-mijn-spierballen rappen zijn erg in trek bij marrokanen.
Beetje van mij en beetje westside danquote:Op donderdag 13 september 2007 10:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
'Westside Connection'? Als ik op foto's van die gasten google, vind ik er geen waar ze hun petje zo debiel dragen.
Zoals ze bedoeld waren.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:38 schreef Floripas het volgende:
Ik doe mijn petje altijd onder mijn haar. Onder mijn schedel zelfs, als het even kan.
Dat is ook zo'n verrekt debiele gewoonte van die figuren jaquote:Op donderdag 13 september 2007 09:11 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Was het een marrokaan? Zoja fietste die op z'n achterwiel?
Aha, anderen waren ons voor in de ergernis.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom?! --> te kleine petjes
[Vivi]Waarom?! --> te kleine petjes-2
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Hehe...wel erg inderdaad. Hier in Gouda is het helemaal huilen met de pet op. Allemaal van die halfgare kansloze sukkels en mocro's die ermee rondlopen. Zelfs mensen die ik vroeger altijd even in bescherming moest nemen bij het "buitenspelen/voetballen" omdat ze anders nooit gekozen werden.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe...wel erg inderdaad. Hier in Gouda is het helemaal huilen met de pet op.
Ik heb medelijden met je...quote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe...wel erg inderdaad. Hier in Gouda is het helemaal huilen met de pet op. Allemaal van die halfgare kansloze sukkels en mocro's die ermee rondlopen. Zelfs mensen die ik vroeger altijd even in bescherming moest nemen bij het "buitenspelen/voetballen" omdat ze anders nooit gekozen werden.Tja, mijn broertje is er ook helemaal into volgens mij. Laaghangende broek, boxer erbovenuit, roze (nep)Ralph Lauren-polo. Meer gel dan haar op het hoofd, en dan ook zo naar voren geveegd en tegen de huid aangeplakt en om 't te toppen een klein petje. Nu heeft-ie ook nog een brommertje gekocht, waarmee hij dan met z'n matties in 't parkje gaat hangen. Hij loopt 'm er telkens heen, want hij heeft z'n brommercertificaat nog niet. (Hij moet nog beginnen met les/examen e.d.) Dat allemaal aangevuld met de nodige "jeweets", "watpraatje?" en "houwizzz"...
[afbeelding]
Soms denk ik echt dat ik een Marokkaan als broertje heb.![]()
![]()
![]()
Hoe fucking sneu is datquote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij loopt 'm er telkens heen, want hij heeft z'n brommercertificaat nog niet. (Hij moet nog beginnen met les/examen e.d.)
Precies. (Maarja, dat zie je toch niet als -ie ermee op de foto gaat.quote:
oh me fucking godquote:Op donderdag 13 september 2007 10:36 schreef TryX het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/mootje88/pics#10965389
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef oorsnot het volgende:
[..]
oh me fucking god![]()
![]()
!! check die foto eronder
![]()
![]()
Mijn buurt Delfshaven geen grappen met deze buurt
Jeweetz kill Delfhaven de tantoe lauwste ghetto!!
...
![]()
nieuwe answa(ofzo) iemand?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:36 schreef TryX het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/mootje88/pics#10965389
Die dragen G-star polo's, Ralph Lauren is primaquote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hehe...wel erg inderdaad. Hier in Gouda is het helemaal huilen met de pet op. Allemaal van die halfgare kansloze sukkels en mocro's die ermee rondlopen. Zelfs mensen die ik vroeger altijd even in bescherming moest nemen bij het "buitenspelen/voetballen" omdat ze anders nooit gekozen werden.Tja, mijn broertje is er ook helemaal into volgens mij. Laaghangende broek, boxer erbovenuit, roze (nep)Ralph Lauren-polo. Meer gel dan haar op het hoofd, en dan ook zo naar voren geveegd en tegen de huid aangeplakt en om 't te toppen een klein petje. Nu heeft-ie ook nog een brommertje gekocht, waarmee hij dan met z'n matties in 't parkje gaat hangen. Hij loopt 'm er telkens heen, want hij heeft z'n brommercertificaat nog niet. (Hij moet nog beginnen met les/examen e.d.) Dat allemaal aangevuld met de nodige "jeweets", "watpraatje?" en "houwizzz"...
[afbeelding]
![]()
![]()
mwehe maar jou niet, doe eens pmen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef afcajos het volgende:
jordy jij hebt ook alleen maar breezahmeisjes in je msn
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik zie het ook vaak, vooral bij Mocro's. Dat ze hun pet zo klein hebben gemaakt dat 'ie bovenop hun hoofd staat in plaats van er gewoon omheen zeg maar. Ik vind het ook geen gezicht en ik begrijp niet waar zo'n vage 'trend' vandaan komt.
Vraagt-ie 't ook aan een stereotype breezer.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef jordeeeh het volgende:
jordy . zegt:
http://images.sugababes.nl/user_pics/916/916418_03deb56839.jpg dit is wel vet stylo he!
(li) [G].abii:DMariinka JBMA(L)Simone Sgat!(L) zegt:
whaa dies hip:P wies dat:P
jordy . zegt:
Meen je dat serieus
(li) [G].abii:DMariinka JBMA(L)Simone Sgat!(L) zegt:
nou ik vin em wel hipxd
True, maar was toevallig even met haar aan t praten, en aangezien t dus een breezer is dacht ik, laat k t maar even vragen. En jahoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vraagt-ie 't ook aan een stereotype breezer.Die ook nog eens typt als een breezer.
![]()
ik vin em wel spange lauwe tantoe wante jeweetse deeze shizzle is te fats yo spang. [afbeelding]
Geen wonder dat ik die gesprekken in de tram niet volg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
ik vin em wel spange lauwe tantoe wante jeweetse deeze shizzle is te fats yo spang. [afbeelding]
Misschien zijn ze wel opeens heel slim geworden waardoor de omvang van hun schedel sneller groeit dan dat ze bij kunnen houden met petjes kopenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:18 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand waar dit vandaan komt? Is er één of andere gangsta rapper geweest die dat deed ofzo?
Ga jij eens heel snel je broertje heropvoeden!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
-blabla-
![]()
![]()
Ikke met mijn matie 2 pacquote:
Mooie username ookquote:Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef satan666 het volgende:
Waterhoofden natuurlijk!
Ah men dat is wel heel erg hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:51 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je broertje heropvoeden!![]()
Het zijn ook vaak van die types die nogal dom uit hun ogen kijken. Van dat vmbo spul.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:42 schreef Pegasus_rules het volgende:
Ik heb een fucking hekel aan personen die een petje op het haar hebben staan, meestal schuin. Ziet er totaal niet uit. Ik heb dan altijd erge zin daar tegen aan te slaan, maar ja dan word je doodgeslagen........ Hoe zou dat petje in godsnaam nu kunnen blijven staan, vet haar ??
Klacht: Petjes op het haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |